Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Kapital, 17/8/07.

  1. Vuobma

    Vuobma Polaris SB Assault 800 -12

    Vs: Joensuun ympäristö

    saikos joku todistettavasti kupongin? Itse olin just pysähtynyt ja kasaamassa reitille levinneitä kuvauskamppeita kun herrat tuli paikalle.
     
  2. MAXIV

    MAXIV Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    HYVÄ OLO JA ILMAVA MIELI ;)
     
  3. BAD MANN

    BAD MANN YAMAHA VECTOR "Bad Boy"

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ei tullut kuin valvontailmoitus ajokortin kunnosta/riekaleista
     
  4. Vuobma

    Vuobma Polaris SB Assault 800 -12

    Vs: Joensuun ympäristö

    päättelen tästä että nyt on kysymyksessä hiukan vanhempi herrasmies kuten itse jolla ei ole nykypäivän luottokortin kokoista ajokorttia ;D
     
  5. BAD MANN

    BAD MANN YAMAHA VECTOR "Bad Boy"

    Vs: Joensuun ympäristö

    Rippikoulusta 27 vuotta aikaa ;D
     
  6. mertsi

    mertsi rmk 144"

    Vs: Joensuun ympäristö

    kyllä jäit pagi paljosta paitsi ku et päässy mukaan safarille..uurosta lähettin,käytiin jossain ja tultiin takaisin.matkaa kertyi 140 km josta 139 km tiellä ja 1 km umpisessa.no joo tais olla hyvin pitkälti toisin päin :D pari turistia liimautu perään ja ajoivat km tolkulla perästä ni lopulta piti pysähtyy ja kysyä mikä teiltä on hävinny ni kysyvät et missähän reitti kulkee.piti sanoa et se loppu jo 30 km sitten.piti herrat sit opastaa lähimmälle viralliselle uralle.itse ei oltu kiinni mut herroilla oli isot nelitahti touringit ni olivat joka ojassa kiinni ja niitä piti nostella.
     
  7. Vuobma

    Vuobma Polaris SB Assault 800 -12

    Vs: Joensuun ympäristö

    mie oon vähän kateelline kun joku tietää täällä päin missä voi umpisessa ajella. Itse tiedän vaan suunnilleen paikat Karigasniemellä missä tuli penskana asuttua. Lähetään poikien kanssa kuukauden päästä pohjoisen turneelle mitä oottaa kuin kuuta nousevaa...
     
  8. MAXIV

    MAXIV Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Oishan se kiva umpisessa kikkailla mutta ei taida -95 pätkä cobra/taidot riittää :)
    Hyvä että reitillä pysyy (katon kautta tänään ajettu)
     
  9. Vuobma

    Vuobma Polaris SB Assault 800 -12

    Vs: Joensuun ympäristö

    Tiiä noista omista taidoistakaan. Yleensä ajellu pohjoisessa edesmenneen ukin forest foxilla tai ukon lynellä. Ei mitään vauhtihirmuja :)
     
  10. MAXIV

    MAXIV Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    Ei kai se vauhti mut vissiinkin se kantavuus ja maton (lumen purku kyky) ratkassee :(
    Entinen (nykysin vissiin nimim.jutila) jamahan möhkö ei jääny näillä itäsuomen lumilla kertaakaan kiinni (2 talvea) toisin kun tää pätkä lynxi :(
    Ei oikeen viiti ees tarjota ajamattomaan hankeen kun viime talvena tuli soramontulla noin 80 cm hankeen 100 m matkalla 2x jumit ;) tosin oli uutta lunta eli aika upottavaa höttöä :)
     
  11. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: Joensuun ympäristö

    ei se kaikki ole vehkeistä kiinni ;D
     
  12. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    eiks se vehkeen koko ratkaisekaan ???
     
  13. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: Joensuun ympäristö

    joku(kappeet sukset ja lyhyt tela) väitti että lantiolla ois jottain tekemistä asian kanssa
     
  14. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    kyllä mie luulen et vaikka miten olis naminami-markoa kahtonu niin sillä lantion heilutuksella hangessa pitkälle pääse ;D ;D
     
  15. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: Joensuun ympäristö

    ookko testannu :D
     
  16. Vuobma

    Vuobma Polaris SB Assault 800 -12

    Vs: Joensuun ympäristö

    taas tiiä tuosta naminamista mutta eikös ne isot pojat vuoristovideoissa vatkaa lannetta puolelta toiselle...
     
  17. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: Joensuun ympäristö

    niin kyllä mut pätkällä ei sekään auta ;D
     
  18. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: Joensuun ympäristö

    kolinportti-höyskä loistokunnossa tänään. kiitokset reittivastaaville : )

    pientä vinkkiä reittimerkkeihin:

    - tienylitysmerkit. 50-100m tiestä(sama etäisyys kaikkiin ylityksiin)
    - 90 asteen kurvit, varoituskulma 30m ennen mutkaa
     
  19. 700efi

    700efi joku lossi

    Vs: Joensuun ympäristö

    tieliikenteessä saldo 6+4 *****
     
  20. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Vs: Joensuun ympäristö

    Tiedän ja arvaa harmittaako :mad: noh ei mahtanu mitään rankat setit on vaatineet veronsa ja nyt on aika huoltaa vehkeet taas nippuun. näköjään oli etupukin iskarikin antautunut kaiken muun lisäksi ei voi sanoo ku jippikayjei!

    missäpäin Vuobma vaikutat??
     

Suosittele tätä sivua