Joensuun ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Hiikeri, 3/1/06.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. karitapio1

    karitapio1 stiga

    No mielummin Hifki. Tilasin jo tossa Oulun reissulla liput ens kauden loppuotteluun Raksilan vippi-katsomosta. 8) Jos se oiski vaikka Hifki siellä.
     
  2. Joo kyllähän minä olen :D
     
  3. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Jeps, olet sitten varmaan sama hemmo joka viikko sitten oli tiskillä kun kävin kyselemässä Mönkkäriini uutta rattilukon avainta mutta ei löydetty sitä edes runkonumeron perusteella vaan tilattiin koko uusi lukkopesä+avain mulle.

    Pitänee tänään käydä hakemassa sitten se. Tosin ei taida itse saada vaihdettua tota lukkoa, pitänee sitten jättää koko laitos sinne... Jokikoneelle...  :(

    Koska kelkkakausi totaalisesti jo ohi näillä pituus-asteilla, niin laitampa sitten muiden mahdollisten Joensuun ympäristön kevät-kesä-syksy(talvi) harrasteiden kuvia, pääasia että pärinää on ollut alla:
    Tänään häikänniemessä, taaempana mun kelkan korvike:
    [​IMG]

    Lehmon harjulla, alla näkyy Kajaanintie:
    [​IMG]

    Kuvastimesta töllistää Hiikeri:
    [​IMG]

    Lumi/Sohjo/Vesi/lieju lensi vielä kankaalla tähän aikaan keväästä:
    [​IMG]

    Naapuri veti kattokerhoon illemmalla ja peili poikki + sielulliset vammat:
    [​IMG]
     
  4. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Btw, tälläiset slicksit tilasin viime viikolla Raptoriin, ovh 650€, mutta maahantuojan ohi tuotuna alle 400€/per satsi rahteineen. Takakumi miehekäs 255/55:
    [​IMG]
     
  5. karitapio1

    karitapio1 stiga

    tää on ihan testi et osaanko laittaa tänne kuvia.. :p
     
  6. karitapio1

    karitapio1 stiga

    Eli en... ::)
     
  7. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    tosi nastaa olla kännissä
     
  8. Race69

    Race69 Well-Known Member

    ja vitun siistii rapulassa ;D
     
  9. Kuinka moni ajas radalla jos sellainen tehtäs ja tietty siitä jotain pientä maksua pitäs periä että kone sitä pitäs kunnossa mut näin alustavasti niin onko Joensuun ja sen lähistössä miten paljon kuskeja jotka käyttäs rataa ?
    Ja tietysti ulkopaikkakuntalaiset on tervetulleita
     
  10. Race69

    Race69 Well-Known Member

    kyllä rossi radalle varmasti käyttöä löytyy, ku eihän täällä päin ole kunnollista rataa kelkoille
     
  11. Niin ei tässä oikein lähellä ole noita ratoja kun onttolankin rata on aivan vääränlainen kelkalle ;)
     
  12. Niin no sehän on oma asiansa haluuko siel ajaa kun tottakait kelkka voi mennä hajalle ;D ei se mikään iso maksu oo sellanen kohtalainen ei viel tiedossa mutta sellanen että kyllä kaikilla varaa siihen on ;)
     
  13. no eikun vaan tilaa uus ja toi vaihdossa jos ei muuta ;) joo kyllä paikka on aikalailla tiedossa mut pidän viel täs vaiheessa salassa kun mikään ei ole vielä varmaa...
     
  14. Joo.. sit eikun tolla vaan ajaa ;) ajat sen loppuun sit ostat vaan suoraan uuden ;)
     
  15. Juu no kaikki tekee niinkuin parhaakseen näkee ;) mut koitahan saada myytyä.
     
  16. akkki

    akkki Well-Known Member

    Olisin kiinostunu ja juttelin kahden kaverinikin kanssa niin hekin olisivat kiinostuneita radasta. 8)
     
  17. Joo hyvä eikun vähän juttua liikkuu niin tietää ainakin porukka varautua et sellanen on tulossa mut kuitenkin silleen että ei se ihan 100% varma ole vielä.
    Mutta ei sille paljoa estetäkään ole ainut on jos tulevassa kokouksessa sit löytyy jotain syitä et miks ei voi tehdä..
     
  18. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

  19. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Ja sitten itse kelkkailusta, Jaamankankaalla oli tehty savotta hommia elikkä metsää joku lyönyt rahoiksi. Varmaan aukon ainut "jäänyt" puu, ja sekin tietysti poikittain kelkkareitin päällä!  :mad:

    Kukahan talvella ekana tohon pamauttaa?Toki tossa on mutkia eli kyllähän tuon näkee kohtuu hyvin, mutta kiertääkseen pitää "poistua" kelkkauralta joka ei ole sallittua...

    Tuskin tukkiukot sitä enää käy korjailemassa, mutta toivotaan että VRY:n aluevastaava "sahamies" kävisi tuon poistamassa(toki mistäpä hänkään sitä muualta kuulisi kuin täältä  ;)):
    [​IMG]

    Että sellaiset kesäterveiset.
     
  20. ylihän noista ajellaan ;)
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua