jokikone

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Dadda, 18/12/10.

  1. Dadda

    Dadda Axys 600 R (iqr) Nykarleby Skoterklubb

    .
     
    Viimeksi muokattu: 4/1/19
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: jokikone

    Aika paha kun myyjän ja ostajan vaatimukset ei kohdanneet. Ostit kuitenkin ko. kelkan?
     
  3. Hene123

    Hene123 Polaris FST

    Vs: jokikone

    Niin olivat kavereita ku kelkka ostettiin. Sitten ku tapahtu yks häslinki ja halus niiltä korvauksia niin sano että ei oo mikään hyväntekeväisyys firma.
    Lastausapua sentään saatiin.
     
  4. jusal

    jusal Well-Known Member

    Vs: jokikone

    Täällä taas ollaan sitä mieltä että kyseisessä liikkeessä kaikki on niinkuin pitääkin. Palvelu on ainakin mun kohdal pelannu aina hyvin ja jatkossakin tuun asioimaan siel, koskaan ei ole ollu mitään ongelmia ja yhteisymmärrykseen päästy joka kerta. Hattuu nostan ko. puljulle! :D
     
  5. ana89

    ana89 Member

    Vs: jokikone

    Minulla ainakin pelkkiä hyviä kokemuksia jokikoneesta. Asiakaspalvelu on ollut aina hyvää, ainahan sitä joutuu vähin odottelemaan jos on paljon muita asiakkaita.
    Tämä ei perustu yhteen käyntiin ko. liikkeessä onhan tuolla tullu pyörittyä jonkun verran 8)
     
  6. rave 440/mxz 800

    rave 440/mxz 800 Well-Known Member

    Vs: jokikone

    Sehän nyt on selvä ku vanhan ski-doon tai lynxin ostaa että siihen saa varmasti vaihtaa ainakin männät ja imukurkut.Ja huonolla tuurilla kampuran laakerit ja stefatkin jos hyvän haluaa ;D tämä oli vaan oma mielipiteeni kun ei vanhasta kelkasta saa uutta tekemälläkään ellei vaihda kaikkia osia :) Ei muuta ku rohkeasti vaan ite ruuvaamaan ei niistä liikkeistä yleensä paljoa hyvityksiä heru ;D
     
  7. Miksal

    Miksal Well-Known Member

    Vs: jokikone

    Myynti puoli toiminut omalla kohdalla, mutta huoltopuolella ei ole kaikki mennyt oikein putkeen, huolto ja myynti eri firmaa.
    Siksipä tässä kärräsin kelkan kiteelle tuunattavaksi (50km) kauemmaksi, siellä homma toimi niin kuin pitääkin ja olipa hieman pienemmällä tunti taksalla.

    Nyky tilaanteesta tosin huollon osalta on vaikea sanoa, mutta luultavasti toimii paremmin kuin edellisen huoltoneuvojan aikaan.

    Taustalla tässä itsellä kaksi samalaista vikaa, toinen korjattiin viidessä päivässä, toisessa meni melkein neljä viikkoa, koska joku oli jättänyt työnsä tekemättä eli osat tilaamatta ja huoltovastaava ei kiinittänyt huomiota miksi joku kelkka seisoo useita viikkoja pajalla parhaaseen ajoaikaan.

    Soitin asiasta joka viikko ja peräsin mikä maksaa, vastaus "ei ole vielä valmis, ilmotellaan kun on".... Kerran sitten, meni puhelin kädessä huolto neuvoja kyselemään tilannetta huoltohallista, linja auki, sieltä kuului taustalta "ai mitkä osat, ei niitä ole näköjään vielä tilattukaan...."
     
  8. HJR

    HJR Well-Known Member

    Vs: jokikone

    Se on tietysti harmi, että onpa myyjä kuka tahaansa, niin kelkka ei ole sellainen kuin on luvattu. Sama juttu ostipa mitä vaan. Vähän aikaa sitten tuli itse ajettua 300 km ostamaan autoa liikkeestä. Autossa ei pitänyt olla puhelinkeskustelun perusteella yhtään mitään vikaa tai korjattavaa, mutta paikan päällä totesin ettei vaihteistossa ole öljyä yhtään, laatikko rohisee ja auton pohja on kauttaaltaan vaihteistööljyssä. Onneksi olin varannut paikallisesta kylpylästä hotellihuoneen niin ei ihan hukkareissu ollut. Sinällään autoliikkeeltä yritys oli rohkea kun tietää millainen kuluttajasuoja on tänä päivänä liikkeestä käytettyäkin ostettaessa, mutta minulla ei mielenkiinto riittänyt kauppojen tekoon ja siitä todennäköisesti seuranneeseen jälkipuintiin.

    Jokikoneesta olen yhden veneplotterin ostanut. Sain hinnasta pelkästään kysymällä 60 euroa alennusta, ei valitettavaa ko. liikkeen toiminnasta.
     
  9. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: jokikone

    Minä en taas niinkään haukkuisi jokikonetta, siellä jos missä on minulla homma toiminut. varaosat tulleet seuraavaksi päiväksi, vaikka asunkin eri paikkakunnalla.
    Huolto toiminut moitteettomasti, lähinnä sieltä on saanut neuvoja ja speksejä kelkkaan kun huollan itse ajokkini.
    Olen ostanut sieltä kelkkojakin, mukaan on tullut aina rompetta hatauista laseista hanskoista ja sun muista lähtien.

    Me like!
     
  10. Miksal

    Miksal Well-Known Member

    Vs: jokikone

    Perushuollot on menneet mallikkaasti ja pari uutta kelkaa tullut hankittua ko. kaupasta, gepsin virtapiuha tilauksessa eli edelleen asioin ihan mielelläni. ;)
     
  11. Jondikka

    Jondikka ropaliksen xc600sp bäckcaunrtri ja tourinki 550

    Vs: jokikone

    tuttu osti nettimoton kautta kelkan sieltä ja puhelimessa kun juttelivat niin kelkassa ei ollut mitään vikaa ja ajettukin oli vain reilu 3000 kilsaa...kelkka tuli roihin niin iskarit oli aivan löysät ja kun mitariin katto niin mittari lukema oli reipas 8000 km.soitti takasin ja pyysi rahat takasin kun ei vastannut puheita.jokikoneen mielestä tuotteella ei ole takuuta tai palautusoikeutta..soitti sitte kuluttajaneuvontaan ja sielä sanoivat että lähetä takaisin kun laissa on 14vrk palautusoikeus...kelkka lähti takasin joensuuhun
     
  12. verhoilija

    verhoilija polaris iqr 600

    Vs: jokikone

    itsekkin ajelin peräkärryn kanssa jokikoneeseen ski-doo mxz 670 ho:n perässä..
    kaikki piti olla kunnossa.. 1.kelkka kolaroitu (toinen suksista 5cm takempana) 2.kuomu halki 3 ohjaustanko/akseli ihan solmussa. yms ja huollon jätkä ihan pokkana meinas että kunto peli oli kyseessä.. hinnasta ei euroakaan antaneet alennusta joten kelkka jäi jojensuuhun... paska mikä paska..
     

Suosittele tätä sivua