Köyhän miehen/naisen laittelut

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Henkkala, 18/10/09.

  1. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Elikkätä tuli nyt mieleen tämmöinen kun en itse kuulu niihin raharikkaimpiin ihmisiin.. ???
    Minkälaisia ovat teidän halvimmat tuunaukset, virittelyt sus semmoset joita kelkkoihinne teette? Hintoja ja perusteellisia kuvailuja.. :) Jos sellaiset ovat mahdollisia :eek:
     
  2. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Köyhän miehen/naisen laittelut

    Niitähän on monia pieniä asioita joita voi tehdä eurolla. Ensimmäinen mikä nyt tulee mieleen se kelkan puhtaus/siisteys. Toinen millä voi piristää kelkan ulkoasua on tuo paljon puhuttu tarrojen poistaminen. Tällä en nyt tarkoita sitä että nypitään kaikki tarrat huit kuikkaan vaan osa turhista ja rumista.
    Alumiini oisien kiilloittelu ja jynssäys tuo paljon näköä laitteeseen. Muutama värillinen nippuside jossain kohtaa voi tehdä jo ihmeitä. Nämä on niitä halpoja ja toimivia konsteja.

    Sitten tietysti on merkkikohtaiset matalat ikkunat ja sun muut muovi härpäkkeet. Billetti pyörillä saa jo ulkonäköä tai sitten tilaa Slydogin muovisia pyöriä jotka on lähestulkoon ilmaisia ja ihan sika makeita :D
     
  3. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Vs: Köyhän miehen/naisen laittelut

    Juuri tämmöisiä ;) Onkohan tuommoiset billetti pyörät sitte miten hintavia ja vaikeita laittaa paikoilleen? Tai sitten nuo Slydogit, kestääkö?
     
  4. Masai

    Masai Well-Known Member

  5. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Vs: Köyhän miehen/naisen laittelut

    Voisipa harkita tommosia :D Kiitosta ;)
     
  6. Masai

    Masai Well-Known Member

    Vs: Köyhän miehen/naisen laittelut

    Mulla ois muutama kiva visio olemassa :D
     
  7. Henkkala

    Henkkala Well-Known Member

    Vs: Köyhän miehen/naisen laittelut

    Kerro toki tarkemmin :p Olen melkoisen ''uusi'' kelkkailija, niin ilomielin kokeneemmilta kuunnellaan kaikkea 8)
     

Suosittele tätä sivua