Kakspökä evo I

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Samza_, 13/3/11.

  1. Samza_

    Samza_ 250GL -89

    Tuli pidettyä tuollainen pieni paussi noitten kapistuksien rassaamiseen kun tuo edellinen puksuttaja alko olemaan tyyliin "Aja tunti korjaa 2 tuntia"

    Sitten syksyllä tultiin "ilahduttaan" tiedolla että kohta tulee pihalle "uus" kakspuokki joka tarvii hellää hoitoa.

    Noh, tuollainen sieltä sitten tupsahti:

    [​IMG]

    Tosin nyt vasta sain aikaseksi otettua kuvan kun oon jo tangon vaihtanu tuosta -90 kakspuokista

    Tuon "puskurinki" ajattelin vaihtaa ja nuita ylimenneitä maaleja siistiä poies.

    Tuollanen kone sijaitsee pannuhuoneessa:

    [​IMG]

    Uuehkon näkönen mäntä pilkistää mutta kuulemma kytkin täristää hajalle pedin..

    Ja nyt luomme katsauksen varsinaiseen pannuhuoneeseen

    [​IMG]

    Eli sinnehän mahtuisi kaikkea kivaa :)

    Nuo raidetangot tulee varmaan vaihettua uuemman kakspuokin (jos vain mitat passaa) paksumpiin..

    Mutta takaraivossa kytee se klassinen kakspuokin virityssarja ;)

    Mutta katsellaan mitä tuleman pitää

    (Niin ja sen vanhan topiikin saa heittää roskiin)
     
  2. roin

    roin Well-Known Member

    Vs: Kakspökä evo I

    mielenkiintoiselta näyttäis, seurantaan menee
     
  3. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: Kakspökä evo I

    Onko varmaa että just se kytkin täristää pedin hajalle? Näissäkun tuppaa olemaan sellaista vikaa että kampura nytkähtää aika pienestä mutkalle. Ja hihna vaikuttaa siihen aika paljon,jos on alkuperisen korvaava tarvike hihna se on viisaampien mukaan väärä, pitää olla kuulema himpun pitempi, en muista nyt sitä numeroa mutta tuolla tallissa niitä mulla on, pitää kattoo se numero. Tietysti se kytkin kyllä ravistaa sitä konetta ja petiä aika paljon jos kampura on kiero. Itselläni on kampura juuri oikaistavana, koneeseen tulee niin paljon uutta osaa kun tänä päivänä tuohon on mahdollista saada.
    Itse olen suunnitellu kans uutta kytkintä omaani mutta tuli kunnostettua,vaihdettua kaikki osat kytkimeen mitä ikinä voi niin ens talvi menee ainakin tuolla. Kunnostamiseen mennyt raha on murto-osa mitä nuo uudet maksaa ja käytettynä niitä ei oikein tunnu löytyvän.
     
  4. lepardi

    lepardi Member

    Vs: Kakspökä evo I

    mitä tälle nykyään kuuluu??
     

Suosittele tätä sivua