Kampiakselin katkaisua Rovaniemellä??

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä KariKK, 19/11/06.

  1. KariKK

    KariKK Well-Known Member

    Pitäisi tuohon phazeriin vaihtaa laakerit kampuralle ja kun ei enää ole itsellä mahdollisuutta prässätä tuota auki, niin missähän tuon tekisivät?

    Onko polar-motor (vai -moottori) ainoa?

    On muuten noilla laakereilla hintaa ihan omiksi tarpeiksi, sarja kustantaa reilut 250€ :eek: :mad:
     
  2. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Lähetä suosiolla oulun moottorikoneistamolle, saat kerralla hyvän eikä tarvi soitella perään.
     
  3. Hesio

    Hesio Well-Known Member

    Polar-moottori oikea nimi, ja myös ainoa paikka joka noita virallisesti tekee.
     
  4. Hesio

    Hesio Well-Known Member

    Miksi ouluun, mikä vika rovaniemen firmassa on?
     
  5. N.Opee

    N.Opee Well-Known Member

    Eipä ole minun ainakaan koskaan tarvinnu perään soitella ja hyvin on koneet kestäny.
     
  6. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Useamman kerran on tehty erilailla mitä on tilattu, ja aikaa palaa... Ehkä se homma toimii jos asuu rovaniemellä,
    niin voi ite käydä paikanpäällä hoputtamassa ja kyselemässä :) Ja jos tulee reklamaatioita niin ei tarvi lähettää romuja uudelleen
    edestakasin. Tuo laakerinvaihto tosin on kuitenki sellasta vakiohommaa, että eiköhän se ihan rutiinilla mene, mulla nuo pettymykset on tullu
    semmosista hommista missä piti annettujen speksien mukaan työstää.

    Mutta jokainen makunsa mukkaan, kiva että joillaki on hommat toiminu!

    btw.Vieläkö polarmoottori on sen isokokosen "jokkiskunkun" omistuksessa?
     
  7. M_M

    M_M Member

    Sen perusteella mitä olen ite käyttänyt P-M:n palveluja niin putiikista ei ole pahaa sanottavaa. Pyttyjen porautukset ja kampuran laakereiden vaihdot ovat sujuneet sovitusti ja aikataulussa. Osiakin (laakereita, stefoja) on ko. yrityksen kautta saanut hankittua kohtuuhintaan verrattuna merkkiliikkeen tiskiin
     
  8. Hesio

    Hesio Well-Known Member

    Kyllähän se on.
     

Suosittele tätä sivua