Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä JCLG, 25/10/10.

  1. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Kortteeri asiassa samoilla linjoilla ;)
    Aikataulukin passaa.... Muutama päivä ja sit varma !
     
  2. znood

    znood Guest

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Mäkin voisin tietysti lähtee pidennetylle viikonlopulle jos kyytiin mahtuu ? En ite rupee pikupilla tuuppaamaan 14l/100 pohjoseen viikonlopun takia ;)
     
  3. RX-Jus

    RX-Jus Nytro MCX 153" -09

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Et muuten ole yksin! 8)

    nimim. 40 km Ukista etelään...
     
  4. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    *-salosta siis ;)
    Minä kun olen palestiinasta ;)
     
  5. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    RXJ oletko lähdössä ?
     
  6. RX-Jus

    RX-Jus Nytro MCX 153" -09

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Täydet pisteet tästä.

    Kyllä armottomasti polttelisi, mutta tämän vuoden puolella ei yksinkertaisesti ole aikaa. Sitä paitsi kelkkakin on vielä atomeina... :-\
     
  7. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    kajaanista olisin lähössä, aikataulut kun lyötte lukkoon nii meiti on tulossa..
    hätätilassa nukkuu farkun takatilassa makuupussissa patjan päällä tms.. ajamaan ollaan menossa ei luksus mökkeileen..
     
  8. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Olishan se mukava saada vähän polttoainekuluja jakoon ja ettei tarvis yksin körötellä. Laihialla mulla on tosiaan kolmen (tai neljän) kelkan kärry ja vetoautoksi tdi syncro transportteri johon tosin ei mahu ku just ja just kaks tyyppiä kuskin lisäksi. Olishan tuos tuo mun turpo saappiki sitte mutta se on aika janoinen. Elikkä yksvaihtoehto olis että etelemmästä tulevat ajelis eka vaikka meille Laihialle ja siinä lastattais kelkat yhteen kärryyn ja valittais paras tarjolla oleva vetoauto. Toki kokoontumispaikkana voi olla jossain pohjoisempanakin jos siitä jotain hyötyy.
     
  9. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    mullakin farmari golffi kyytiin kyllä sopii ja kärryyn just ja just 2 kelkkaa vaan en mee vannoon et sopiiko kun on oma tollane möhkö.
    voitaisiin sopia joku paikka missä vaik välilläkin kokoontua tms, tai voin tulla jonki, matkahan ei oo ongelma vaa pääasia että päästään ajamaan
     
  10. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    http://ilmatieteenlaitos.fi/?map=lumi

    Taitaa olla että pitää lähteä tuohon Suomineidon rintojen korkeudelle, jotta reiteillä oli riittävästi valkoista. Siellä näyttäisi olevan nyt 10 - 25 ja säätiedotteen mukaan Lapissa pitäisi sataa ensi viikolla lunta / räntää.

    Mitä muut mieltä?

    EDIT: täältä melkein reaaliaikasta seurantaa Värröistä. Kyllä siellä parin viikon päästä pitäisi olla varmaan 35 senttiä ja eikös se jo aloitukselle ole riittävästi?

    http://varrio.blogspot.com/
     
  11. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    lumitiedoista itellä ei silleen kovin kummoista kuvaa. vaan ku pohjoiseen ollaan menossa niin "saariselkä" tms, eikö sodankylässäkin olis saman verran lunta. tietenkin 20-30cm lunta on jo unelmatilanne.. ite ainakin saan tuolta pyssykylästä realiaikaista tietoa, toi värrökään ei ole paha. itelle sillä paikalla ei niin väliä kuha päääsee ajamaan. (onneksi ei yhtään polttele)
     
  12. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Saariselkä, Sodankylä sinne ajatus. Tuo blogi vaan on sielläpäin niin saa hyvää tietoa. Nyt pitäisi majoitusta alkaa katsomaan. Mistä GT olet että päästäänkö samalla autolla Savosta eteenpäin.

    Jos saan vapaaksi perjantain ja lauantain niin voisin käydä Laihian kautta ja ottaa Pertunkin mukaan niin päästäs kaikki yhdellä autolla. Ei tulisi kuluja ja olisi tuollainen pidempi matka mukava ajaa vuorotellen. Tämä siis jos Perttu saa kärryn ja transporterin käyttöön ja suostuu "pieneen" mutkaan matkalla.
     
  13. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Tuo kyllä passais että samalla autolla savosta etiä päin.
    noh itsellähän on sodankylän rajalassa mökki, pomokairan laidassa, samalla kylällä on tietty matkailupalveluja
    Esim.http://www.setlementtinuoret.fi/index.phtml?s=44
    Tuola maisemissa on koko nuoruus vietetty, että paikkatuntemus olis aika hyvä.

    Mikäs olis se aikataulu että voi alkaa pekkasia varaileen..
     
  14. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Mulle sopii 12 - 15.11. Tiistaina pitää olla Naantalissa koulutuksessa. Jotain 4-ovista coupeeta pitäsi tutkia tarkemmin pari päivää...

    Kunhan nyt saan järkättyä tuon pe - la vapaaksi. Jopo torstain niin voisi toi Pertun haku onnistua. Mites muut? Tuosta 12 - 15.11 Seuraava käy mutta se ei käynyt kaikille? Siitä seuraava vkl ei käy mulle, eikä seuraava ja sit varmaan alkaa olla savossakin jo kelejä kun joulu lähestyy.

    Mites muut??

    Paikka käy mulle mitä Lynssi ehdotti.
     
  15. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Kärry ja mutka ei oo mikään ongelma, mutta transportterin käyttö on vähän epävarma vielä kun isä sitä aika usein tarvitsee, lisäksi mulla on nyt ollu toi kelkka myynnissä että jos oikein huono (tai hyvä, kuinka sen nyt ottaa) säkä käy niin joku sen ostaa pois ennen tota reissua, sitte pitäs hankkia nopeeta vaan tilalle uus kelkka. :D Että mun osalta täs on vielä pari vähän epävarmaa tekijää.

    Mutta tulisko NytroMcx sitten omalla autolla vai vaihetaanko veto autoa jossain kun ei tosiaan mahu kun kaks mun lisäksi transportteriin? Mulle käy ihan mikä vaan paikka missä on lunta ja reittejä, ja joku suht kohtuu hintainen majoitus. Toi 12 - 15.11 sopii mulle.
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Mikähän sen kärryn omapaino on? Pitäis katsoa jos sais sitten täältä jonkun isomman vetoauton. Ei välttämättä onnistu mutta ainahan kannattaa yrittää.
     
  17. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Kärry painaa 600kg ja suurin sallittu omamassa on 2700kg, eli 2100kg saa lastata kärryn päälle.
     
  18. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Sehän menee vielä perus A4:lla. 600 kiloo kärri ja 3 kelkkaa a 232 kiloa = 1290 ja suurin sallittu jarruilla 1300kg
     
  19. lynssiG-T

    lynssiG-T Lyne, lynssi

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Ens viikolla siis vois tehä sitovat ilmottautumiset, voin varata majoituksen 15e/vrk/henkilö
    Sit ruokaa, tms vkl tarpeisiin voidaan tehä siitäkin joku kimppa lista, säästetään siitäki ku tehdään ruuat ite, porukalla.

    Tuosta pirtiltä pääsee reittiä pitkin vaikka leville asti.
    jänkiä, freeraidia ja tunturit on siinä ihan lähellä.

    Jos kyssäreitä tms, yvllä tavottaa.
     
  20. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Kauden aloitussessiolle kiinnostusta?

    Jep. Kun saan tietää miten tuon minun pe - la vapaan käy niin voidaan lyödä mun osalta lukkoon. Lunta riittänee jo hyvin parin viikon päästä kun noita kuvia katsoo mitä foorumille eri puolille on laitettu.

    Katsotaan noi mahd kimppakyydit vielä niin asia sillä selvä. Vielä toi meidän "nuhainen" reissaaja jäsen pitäisi saada vielä samaan autoon sit alkas olla homma kohdallaan. Tuolla RTX keskustelussa oli vielä joku joka halusi mukaan. Käyn stekkaamassa hänet YV:llä. Voitaneen alkaa turisemaan YV:llä tai meileilla homma loppuun.
     

Suosittele tätä sivua