Kelkan myyminen, vakiona vai rakennettuna??

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Hansanen, 20/12/07.

?

Ostaisitko kelkan mielummin rakennettuna, vai vakio kuntoisena?

  1. Rakennettu

    30.2%
  2. Vakio

    69.8%
  1. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Tuli tollanen mieleen, kun on toi oma pulkka myynnissä.
    Mietin, et pitäiskö laittaa vakio penkki paikalleen, poistaa korokepalat, suoratanko ja laittaa vakiotanko takas?
    Möisikö se paremmin, olisiko ostajakunta kuinka paljon laajempi?
    Tälläistä tällä kertaa ;D
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Riippuu vähän et miten se kampe on rakennettu. Jos tyylillä, taidolla ja hyvillä osilla niin mikä ettei.
     
  3. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Itte ostasin suht siistin vakion käytettynä, saa rauhasa ite pilata sen tallin pimeydessä :)
     
  4. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    Sekä-että, mutta mieluiten vakiona niin saa ite päättää lopputuloksen. ;)
     
  5. ViRi

    ViRi Well-Known Member

    Tanko ja korokepala voi mennä, penkki voi tökkiä useimmilla pilkkimiehillä. Tosin kun sullakin on kokonaisuudessan melko paljon pajotettu vekotin niin vähän vaikea siitä on rahaa ulosmitata. Ruottissa tuntuu olevan enempi kiinnostusta vähän erikoisempiinkin vehkeisiin ja blocketin kautta mulle ainakin on tullut enempi kyselyitä tuosta vanhasta rossivempulasta. Itse asiassa huomiseksi on kauppaa tekeillä, mutta saa nähdä miten käy ::)

    Tietenki ruottiin myyntiä blocketin kautta helpottaa kun itse asuu ruottin rajan pinnassa, mutta pitäisikö sinun puolestaan kokeilla Pravdaa ;)
     
  6. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Riippuu mitä palikkaa on kiinni?
    Kuten tuossa mun lynessä ei sillee ole kuiteskaa mittään kauheita kötöstys penkkiä jne. vain melkeenpä valmiita osia ja huippu sellaisia.. ;D

    Kyllä minä ainaki kattelen rakennettuja melkeempä enämpi nii ei tarvii sitte ostella ennää ite kalliita osia!? :-\
     
  7. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Kelkan ulkonäkö pitää olla vakio mutta muuten saa olla rakenneltu. Ei tietenkään ole pahaksi jos ajo ominaisuuksia on paranneltu.
    Usein tai melkein aina kun kelkan ulkonäköä "parannellaan" lopputulos on aivan hirveä. Varsinkin uudemmat kelkat pilataan lähes aina kun niitä yritetään duunata hienommiksi.
    Tämä on nyt sitten vain minun mielipide. Tuntemattomalta henkilöltä kun kelkan ostaa niin on parempi ettei sitä ole rakenneltu liikaa tai ollenkaan. Minä en ainakaan luota minulle täysin vieraan ihmisen rakennustaitoihin eli mielummin ostan täysin vakion kelkan.

    Laita Hansanen ainakin vakio penkki paikoilleen.Toi putkipenkki on jotakin ihan hir...... ;D
     
  8. Anssi^

    Anssi^ ski-doo 440/800 ja 800 Sb asaault 2014

    jos se on hyvin rakennettu ni mikäs siinä :)
     
  9. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Vakion ostaisin jos en olisi varma millainen edellinen ostaja olisi ollut.
     
  10. XC-

    XC- Rave 600

    Se tosiaan vähän riippuu, mikä miellyttää mikä ei.
     
  11. JK83

    JK83 Summitti ja kittycat

    Valmiiksi rakennettu säästää perheellisen aikaa. Jos ois joutilasta rahaa ostaisin mielelläni tuon hansasen summitin.
     
  12. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Mielellään suht vakio. Ei toki paremmat sukset ja parempi alusta haittaa.
     
  13. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    samoilla linjoilla mennään, mutta tosin kyllä mulle kelpais tuo hansasenki summitti :)
     
  14. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Jos ulkonäköä ei ole liikaa pilattu tuunaamisella niin ok. Jos konetta vingutettu "ihan itte" dremelillä tms taitasin kiertää kaukaa, riippuen tietysti siitä kuka tämä "ihan itte" on.
     
  15. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    jos sen on SÖRSELSÖN rakentanut niin ei mutta jos "ammattilainen" niin täytyy harkita
     
  16. ahmed-apina

    ahmed-apina Lahna tripla.

    Jos kelkka sattuu olemaan rakennettu sellaiseksi kun sen itsekkin saattaisi rakentaa niin tietenkin sitten mielummin rakennettuna..
     
  17. reini

    reini Well-Known Member

    Jep :)
     
  18. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Tuunatun myyminen ei itsellä tuottanut ongelmia, mutta itse ostaisin vakion niin saa taas rakentaa :p
     
  19. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Omaani olen rakentanut niin, että kaikki muutokset ovat nopeasti ja helposti palautettavissa.

    Jos olisin uudempaa hankkimassa, niin hieman rakennellun voisin ottaa. Eli paremmat pumput ja mahdollisesti alkuperäistä isompi moottori (koska haluaisin seuraavaksi kilpurin alleni, mutten 440 koneella)

    Pääosin pajotan mieluummin itse ja koska arvelin, ettei mahdollinen ostaja tulevaisuudessa luota mun kykyihini, niin palautan omani alkuperäiseen kuntoon ennen myyntiä..
     
  20. Grazy

    Grazy Guest

    Soppelisti rakennetun voisin ostaa ennemmin kuin vakion
     

Suosittele tätä sivua