Kelkka kengät

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä AlEkS1, 13/2/07.

  1. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Minkä laiset kengät olis mukavimmat suhteellisen nopeaan ajoon
     
  2. Pollari

    Pollari Guest

    kros si ken gät
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Koklaa hakua "suositelkaa kenkiä"
     
  4. mstr

    mstr Well-Known Member

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=1755.0

    Tuossahan noita. Kannattaa käyttää tuota hakua.
     
  5. Harald

    Harald Well-Known Member

    Suosittelen lämpimästi alpinestars vectoreita.. Todella hyvät jalassa ja ovat vielä lämpimät, olen ollut todella tyytyväinen hankintaani.. ;D
     
  6. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Peräänkuulutan edelleen tätä meidän köyhien kikkaa, eli jos olet metsämiehiä ja siihenkin harrastukseen tarvit kenkiä niin olen löytänyt yhdistelmän joka ainakin minulla toimii jopa kovilla pakkasilla. Ostin viime syksynä metsästykseen erätukun jahtikengät 179 e (sisälsi sen perinteisen puolikauppaa kaupan päälle) ja toimivat metsällä hyvin. Kelkkailussa riittävän jäykät myös reippaassa patikossa ja lämpöpohjan ansiosta tarkeni -25::ssä tosi hyvin.Lämpimänä syksynä tarkenee ehkä turhanki hyvin...Ovatpa vielä kivannäkösetki, et jos jaksaa nauhoa nii käynevät mihin tahansa muuhunki ulkoiluun koska ovat hyvät kävellä.Omat vielä suht uudet, joten nähtäväksi jää miten löystyvät..
     
  7. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Myyvät nyt loppuja 129€, joten suosittelen kiiruusti hakeen. Ovat nyt mp-käytössä ja toimii...
     
  8. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Kyllä se köyhänki jalka on suojaamisen arvonen. Vaelluskenkä ei hirveesti suojaa esim. nilkkaa puun ja astinlaudan välissä.
    Joku foorumilainen tais tänä talvena hommaa kokeilla, en muista kuka... :-X
    Vaelluskenkä jalasta löytyy kun alla on 50cm leveällä matolla varustettu Lyne. Tai sitte metsurin turvakenkä.
     
  9. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Totta toinen puoli,kaikkeehan voi sattua.Kypärästäkään ei  hirveenä hyötyä jos jalkaan sattuu  ::) ,mut lenkkareita paremat ovat.Ja jos on mones mukana (kelkka,mönkijä,prätkä yms.)niinku meikäläinen, ni kaikkiin lajeihin ei oikeesti perse kestä useampia varusteita hankkia. Ja pointtihan on juur siinä mihin tarkotukseen on menos.Eihän kisakuskille sandaaleja voi suositella... 8)
     
  10. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Lumilautakengät on istunu astinlaudoille aika hyvästi.
     
  11. stm

    stm Well-Known Member

    Edelleen hmk:n kengät. Ainoa huono puoli on nauhat jotka kuluu, mutta muuten on parhaat mitä oon ikänä koipeeni tukkinu.
     

Suosittele tätä sivua