Kuulokkeet/Suojaimet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Gladii, 15/7/06.

  1. Gladii

    Gladii Zr 600 efi

    Onko kenelläkään kokemuksia näistä http://www.4yourears.com/acatalog/en_etymotic_er6i.html esim. pmr puhelimen kanssa?

    Ittellä pmr-puhelin + kurkku mikki ja nyt tulee sit noi kuulokkeet..
    viime talvena kikkailtiin vaikka minkälaisia omavamiste systeemejä, mut yli 50km/h ei enää kuullu mitään.. jos vaikka nyt alkais kuulemaan :D.. ehkä
     
  2. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Tommosia onki kaivattu, on vain turhan suolanen hinta! :( Normi napeilla ei kyllä kuule mitään ja kuulosuojainten(kajareilla) asentaminen kypärään on vähän niin ja näin. Oishan siellä vähän tilaa korvan ympärillä. ;)
     
  3. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Ite en ainakaan tollasia alkas katteleen. Tämä siksi että en halua tunkea korviini mitää tappeja, korkeintaan pehmeet earit. Aina sellasta värkkäämistä sitte niitten kans.
    Pitäs ehottomasti saada testiä enneku laittaa, että tietää miten nuo painaa korvissa.

    Koititteko laittaa kypärän "korvakuoppiin" mitään pientä kaiutin elementtiä?? Esim, jonkun vanhan matkapuhelimen tai langattoman kotipuhelin kuuloke vois periaatteessa toimia. Tollasta oon miettiny kokeiltavaksi prätkä kypärään, kelkkailussa en nää siitä kovin iloa.

    Jos vaan poweri riittäs niin tuo jälkimmäinen vaihtoehto kiinnostas ittee huomattavasti enemmän.
     
  4. kantri

    kantri Paineistettu äänirauta

    No tässä olis yksi vaihtoehto lisää www.finfonic.fi
     
  5. mohikaani

    mohikaani Tahtooo LUNTA!!!!

    Minä oon upottanu yhtee kypärää semmosen nappi häntsfreen..kaijutin sais oilla isompi, muuten toimii iha ok.. voin laittaa kuvia jossai vaiheessa..
     
  6. Gladii

    Gladii Zr 600 efi

    Viimesin kokeilu oli laittaa kypärään tommoset tietokoneen sankakuulokkeiden kaiuttimet, niin että sanka vaan irti kaiutin elementistä ja sit sovittaa se sinne kuoppaan kypärässä. ei vaan päässy oikee testaan et toimisko tommonen.
     
  7. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Itse olen kans kokeillu pyöräillessä nappeja ja sankakuulokkeitakin laittanu kypärään, mutta ei niitä enää kuule yli 60km/h vauhdissa, huminan takia. Nuo äänieristeiset ois kyllä hyvät jokapaikassa, mutta turhan kalliita tuppaavat olemaan :-\
     
  8. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    Kyllähän nuo mukavia olis(joskus mopoaikoina oli kaikenlaisia viritelmiä mut turhaan) mutta eikös lopun viimein se 2-tahtisen naukunta /4-tahtisen murina  makeinta korvalle ole ;D ;D
     
  9. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Kuulosuojaimet kajareilla olis kypärässä kyllä ehottomat. Juuri se peltorin "ope kuulee/ei kuulekkaan" malli ;D Oli kyllä vielä hintavammat nuo toiset nappiversiot! :eek: Ei kyllä ikinä kehtaa tommosia laittaa, paljon mieluummin kuuntelee kelkan mouruntaa ko tietää että lääkkeet tinnitukseen on niin pirun kalliita! ;D Sulosäveliä ne silti on!
     
  10. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    Pmr puhelimien kans on ongelmia millä vehkeellä tahansa saaha toimimaan niitä yli 60 vauhdissa. jostain sitä luin, siis ihan jonku liikkeen sivuilta eikä mitään jauhantaa.

    itsellä on valetut suojat+reteo piuhat soittimelle/puhelimelle, toimii ja kuuluu hyvin. :)
    niissä ainoa vika on se hankinta hinta, itse sain firmalta ne ilmatteeks ;D :p
     
  11. Gladii

    Gladii Zr 600 efi

    Nonii. Tänään tuli kuulokkeet, vaikuttaa ihan sopivilta korvaan
    ja tuntuu vaimentavan äänenki tarpeeks hyvin..
    Vieläku pääsis testaamaan oikee ajossa jollain "kypärä" laitteella.

    Nämä siis: http://www.4yourears.com/acatalog/en_etymotic_er6i.html
     

Suosittele tätä sivua