Kypärään piristystä :)

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä jkew, 21/3/06.

  1. 600SDi

    600SDi Well-Known Member

    Okei pitää itekki pajottaa jotenki.
     
  2. jkew

    jkew Revi

    Nää oli yksillä messuilla pöydällä esiteltävänä. Herättivät ansaittua huomiota!
     
  3. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Noihin ko vielä karvaa liimaa "tukaksi" niin voipi kanssakulkijoilla olla liikenteessä ihmettelemistä! ;D
     
  4. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Eikö tuo karvavillitys oo jo aika OUT?

    Ainkin mopo/pyöräpuolellahan tuo oli muotia about 10v sitten... ;D
    (nykyään vaan jotku "wannabee-pv-båmber-pojat" ajelee tuommoset päässä...)
    ((siis pyörä-puolella...))
     
  5. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Niin, mikä on cool, mikä ei. Enempi naurettavaa se on aina seurata aikaansa muodissa.. Muistaakos joku 80-90 luvun muotia? Varmaan moni hirveästi haluaa neon-värejä, olkatoppauksia ja semmosta ja ne jotka ei seurannu sillon virtaa myhäilee itekseen.. tai sitten ei. Mikä se nyt sitten on muotia jos karvat on out? Posliini? ;D
     
  6. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    posliini on paras ;) karvat kuuluu elukoille :D
     
  7. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Joo, laittakaa vaan niintä karvakypäriä ei se minua haittaa. ;D

    Ja varmasti tulee rispektiä jokatoiselta PV-pojalta... ;D

    Toki, komian näkönenhän se on tuollai pystössä, ei voi kieltää.... :)
     
  8. Vilho

    Vilho freeride

    Itse on perusta tuohon kypärän "tuunaamiseen". Onhan ne hienoja valmiina.
    Mutta alennuin laittamaan tuollaisen punaisen jutun tuohon leukasuojaan.

    [​IMG]

    Edit.
    Ja muuten, väritin laseista tuon "Scott" tekstin mustaksi joka on tuossa yläreunassa. Alunperin oli valkoinen.
     
  9. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Niin varmaan tulee muutenki jokatoiselta pv-pojalta rispektiä ko kelkalla ajaa, harvalla sen ikäsellä on omaa kelkkaa. :p Jos meinaa jossain esson nurkilla vain varusteilla elvistellä niin voi varmaan kattoa peiliin että keltä sitä rispektiä haluaa ja miksi. Ja sitäpaitti, kellä oikeasti kiinnostaa mitä toinen on mieltä kelkkavarusteista? Mulla ei kyllä paljoa häiritte jos joku kuolaa/ei kuolaa jonku meikän tekemän kypärätöyhtön perään joka omasta mielestä hieno! Mie tulenki aina jälkijunassa näissä asioissa.. Mulla on vain halpamalli Zeus kypärä ja lasien takia otg-scotit, scott winbreaker maski/huppu ja niillä pärjää. Mietin tässä kyllä kypärän maalausta mutta tuntuu että saattaa joku mopoilija nauraa mulle vielä, saattas alkaa hävettään.. ;D
     
  10. Henri

    Henri Well-Known Member

    ot
    Vilho mitä oot tykänny kypärästä? itellä on samanlainen tosin harmaana
     
  11. aboli

    aboli Well-Known Member

    Aikaansa seuraavaa on sitä jäljessä ;)
     
  12. Vilho

    Vilho freeride

    Hyvä kypärä, mutta yksi iso miinus on jonka takia haluttais vaihtaa kypärää.
    Joskus tuo vinkuu aivan järjettömästi.
     
  13. Henri

    Henri Well-Known Member

    joo itekki oon tykänny mopo käytössä kun ei oo vielä kelkka käytössä päässy kokeilemaan koska ostin nii loppukaudesta.
     
  14. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Ite vein tossa tälläviikolla kypärän maalautettavaksi. Täytyy laittaa kuvia kunhan saan sen takaisin. :D Tulee vähän erillaista "kestohymyä" ;D
     
  15. jkew

    jkew Revi

    Laitahan kuvaa kun valmis. Kuka maalaa?
     
  16. Firecat 500

    Firecat 500 Well-Known Member

    Se on paikallinen yrittäjä.
     
  17. M.H.

    M.H. 800 indyR

    sanos muuta. ;)

    [​IMG]
     
  18. Sk8er boi

    Sk8er boi Ski-Doo Freestyle -06 300cc

    Olis tollanen musta perus visiirillinen mopo kypärä vuosien takaa, jossa jotain tylsiä tarra kuvioita.. Ostin kokeeksi jostain marketista AT:n lilan väristä sprei-maalia, kun tarttis ultrasta maalata telatunnelin jatko ja jotain muita pikku juttuja.. Väri ei ollut ihan just samaa lilaa, mutta niin lähellä että kelpaa mainiosti.. tulipa sitten mieleen, että jos kokeilis maalata ton kypärän samalla sprayllä, että mahtaako tommonen perus maali pysyä siinä yhtään, jos vielä vetäis jonkun lakan päälle..? kelläkään kokemuksia..?
     
  19. Jeppee

    Jeppee Well-Known Member

    Ainakin jos se kypärä on muovikypärä niin ei niitä kannattaisi maalailla kun niitten se pinnan miten sen nyt sanoisi se kesto heikkenee ja ne särkyy helpommin. Vai onko näin viisaammat korjatkoon.
     
  20. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Montako sataa euroo mahto maksaa?
     

Suosittele tätä sivua