kytkin arctic cat el tigreen

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä saukk0, 18/2/09.

  1. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    moro.Pitäs alkaa uutta kytkintä kahtelemaan ext 550 specialiin. Tietäskö kukaan mistä tuommosia hultovapaita kytkimiä sais kuhtuu halvalla ja ehkä vähän käytettyinä? ku uus maksaa kuitenki semmoset 300 euroa
     
  2. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Mitä sulla on rikki siitä orkkis kytkimestä?
    Saattas löytyä osat millä saat sen kuntoon ... :)
     
  3. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    on huonoja kokemuksia muutenki nuista catin kytkimistä.Uuet vara osatki niin kalliit että parempi ostaa huoltovapaa kytkin.On muutenki painot,puslat ja kaikki niin kuluneet että ihan huoltovapaata kytkintä oon ajatellu
     
  4. Yamacatti

    Yamacatti Well-Known Member

    Ne huoltovapaat kytkimet toimii sitten parhaiten pilkki/sunnuntai ajelussa..ei ne toimi samanlailla kuin alkuperäiset kytkimet.
     
  5. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    niinkö??? Pitäskö laitta vaan sitte joku alkuperäinen kytkin?? huono puoli vaan se näissä alkuperäis kytkimissä ku niihin pitää aika tiheään vaihtaa niitä varaosia
     
  6. Yamacatti

    Yamacatti Well-Known Member

    Näistä kytkin jutuista on varmaankin jo tarinoitu tällä foorumilla aika paljon...joten vielä kerran.. niitä painojen puslia kannattaa vaihtaa, vaikka 3000km välein, eikä ajaa ihan loppuun. Muuten kytkin on pitkäikäinen jos pitää vaan ne painot kunnossa.
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    IBC:n P80 kytkin pelaa varmasti tuossa sunki kelkassa ja kovassakin käytössä. Ja on vielä lisäksi halpa.
    Ja saatanpa sanoa, että pelaavat jopa alkuperäistä paremminkin!
     
  8. kalju 550

    kalju 550 Active Member

    tuli laitettua cv-tech joskus 04 vuonna kyseiseen laitteeseen ...toimii!liekkö tämä ip-80 joku uudempi versio
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Nooh,

    oletko ajanut uudella/vanhalla Tigrellä kummallakin kytkyttimellä siten että ovat olleet tikissä? Toki tuo "powerblock" varmasti hakkaa kuluneen comet/cat kytkimen mennen tullen :)
     
  10. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    muuten vaihtaisin varaosia omaan kytkimeen mutta ku kytkin on polariksen, vaihettu joskus alkuperäisen tilallle, ja siihen pitäs laittaa kaikki kuluvat osat uusiksi ku entinen omistaja ei koskaa ollu puhistanu niitä.Eli halvemmaksi tulee ostaa jostai uus kytkin tai käytetty.Eikö se tuo comet ole oikea kytkin tuohon kattiin?? ku mulla on se special ja hevosvoimia reilu 90
     
  11. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    No ihan muutamassa vehkeellä olen tuossa ohimennen hiukan kokeillut sillai että verrokkilaitteessa on ollut vakio ja toisessa P80. En toki tigrellä, mutta kokemusten perusteella en sinne yrittäiskään enää sitä alkuperäistä kytkytintä paikoilleen.
     
  12. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    niin eikö tuo p80 ole huoltovapaa kytkin? oiskohan se sitte sopiva tuohon minun 550 cattiin
     
  13. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Miksi et alkuperäistä, oikeissa säädöissä?
     
  14. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Ma luulen, että pelkästään sen alkuperäisen korjaamisen kustannusten takia. Tätä tässä ajoin takaa, lisäksi tuo korvaava kytkytin toimii aika kivasti ja on sikaheleppo säätää.
     
  15. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    OK,

    eli (ehkä) orkkis kunnossa ollessaan on parempi mutta kuluneesta kunnostaessa halvempi laittaa tuo P80.
     
  16. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    no mitä täältä oon lukena nii tuo p80 pitäs olla parempi ku alkuperänen :)
     
  17. saukk0

    saukk0 Well-Known Member

    niin tämmönsenä tietona, että lueskelin että jos nopeusmittari ei toimi niin voi vetoakselin laakeri olla menossa.Pitääkö paikkaansa ku mulla se viime keväänä meni se nopeusmittari yhtä äkkiä????
     

Suosittele tätä sivua