Lynssin kuomu skoodaan??

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Hansanen, 18/3/07.

  1. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Käykö noista evo koppasista kuomu tuoho 2000 sarjan skooda runkoon?
    Pitäis saaha uus kuomu ja olis tossa vaan yks tyrkyllä ::)
     
  2. stm

    stm Well-Known Member

    Totta se käy. Jos nyt siis puhutaan tuosta reviä edeltävästä mallista. Minusta se on zx-koppa mutta en ole varma. On mikä on ;D
     
  3. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    eikös lyneksissä ole sellanen ei tasanen se alaosa kuomusta ja ZX-kopassa on tasanen? siis että lynen kuomu on matalampi keulasta..tai siis..ö.. kuitenki :-\
     
  4. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Just zx-koppanen. Ja menee suoraan, valot, mittarit ja pleksi?
     
  5. stm

    stm Well-Known Member

    Sama alamuovi nuissa näyttäs olevan, niin kaiken järjen mukaan sen kuomun pitäis siihen mennä. Lamppu, sen kehys ja mittaristohan nuissa on sama. Tuulilasista en ole sata varma että meneekä samoihin reikiin, mutta kyllä sen siihen kuomuun saa menemään.
     
  6. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Käy pleksit, mulla on toinen ikkuna mountain ransetista.
     
  7. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Tarkoitatko nyt 2000-luvun mallia vai s2000-runkoa??
    Evo-koppasissa lynxeissä on zx-runko eli sama ku 99- ski-dossa... S2000 on vanhenpaa mallia suoralla kuomun alaosalla ja nämä ei ole vaihtokelpoisia zx-runkoisten kanssa.
     
  8. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Täh, oon luullu, että toi series 2000 runko tuli just -99 eteenpäin ja on zx-runko?? Millos se vaihtu sitten zx- runkoseksi, jos ei silloin? Mulla on ainakin kolmas skeida menossa, -00, -00 ja -99, kaikkien rungossa on lukenu se sama 2000 series.. Eikös se nimenomaan tullu uuden vuostuhannen kunniaks ja nimetty sen mukaan??
    Ja kyl nää kaikki pulkat mitä on ollu, on ollu kuomun alaosaltaan takapäästä laskevia.
    Korjatkaa, jos ollu mulla väärää tietoa  :eek:
     
  9. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Ekat zx-runkoset (sama kuomu ku sulla Hansanen) oli 99 vuoden 440x ja 600, 2000 oliki jo kaikki sportit tuota muistaakseni. Noista vanhemmat s-2000 rungolla (vanhan mallin kuomu).

    E: s-2000:

    [​IMG]

    ja zx:

    [​IMG]
     
  10. Petrol

    Petrol Lainattu

    Eikös nuo aika samalta näytä? tässä Doo [​IMG]
    ja tässä se toinen kuomu [​IMG]
     
  11. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    zx ja evo kopat käy ristiin kaikkine osineen. Mut jos lyneen pistää skidoon kopan, pitää tehä reiät etutolppia varten..ei mahu muuten koppa kiinni. Lynessä on tilavampi tuo etuosa.
     
  12. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Ai perkules, mie ku oon luullu aina, et se s2000 tulee siitä kelkan kylessä olleesta 2000 series tekxtistä ???
    No, selvishän tääkin :) Kiitos.

    Tän takia ollu mielessä tuo lynen koppa ::)
     

Suosittele tätä sivua