Lynttoni - Rave 800 -05

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä BigOne, 1/2/06.

  1. BigOne

    BigOne Member

    Sitä kelkan ostoa silmällä pitäen oli sitten viikonlopun lainassa 800 rave -05. En tiiä kelkan säädöistä mutta oli kerta kaikkiaan kamala vekotin, ei sopinu yhtään mun lapaseen. Reitillä kova teho ja hyvä pito-----mutkat tahto tulla silmille ku ehti repiä kauhiat vauhdit. Aika painava keula joten oli raskas viedä,alkoi patti loppua hihoista. Olen aika tietämätön yleensäkin näistä ominaisuuksista mutta ehkäpä ne on korjattavissa----säätö kysymys?, mutta sen päätin että kone max.kuussatanen!!!Löpöäki vei kohta puolet enempi ku esim.500rave mikä oli porukassa myös mukana. Valistakaapa minua tietämätöntä näissä säätö hommissa...esim. tässä tapauksessa...ettei tulis tehtyä virheellisiä tuomioita.
     
  2. Mika Lokka

    Mika Lokka Well-Known Member

    Paljonkos se keksintö söi? Mulla kuluttaa reittiajossa keskimäärin 22L.
    Alustaa on saanu säätää/simmittää aika monta kertaa, että alakaa olla hyvä. Painon kanssa ei ole ollu mitn onkelmaa. Keula toimii ihan ok, mutta etu- ja takapukin säätöjä on pitäny mulkata. Etupukkiin tod reilusti lisää puristusvaimennusta... R-EVOn säädöistä on ollu ainaki kilpailevalla foorumilla paljonkin tarinaa.
     

Suosittele tätä sivua