Lynx Enduro 500 -03

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä RK, 3/2/06.

  1. RK

    RK Well-Known Member

    Merkki ja malli: Lynx Enduro 500 SP RC vm.2003

    Ostin kelkan Joulukuussa 2003 jolloin mittarissa oli 2100km. Mittarissa nyt noin 6800km ja hyvin on toiminut.

    Hyvät kokemukset: RC-paketti. Sisältää SLP SLT muovisukset, racing- jarrulevyn+palat ja ilmeisesti myös jäykemmät jouset.(en ole aivan satavarma). Alustan etupukissa progressiivinen jousi. Jousitus ensiluokkainen jopa vakiosäädöillä. Ei turhan kova, muttei silti pohjaile pahoissakaan vastapateissa. Kevyt ajaa, kestävä eli ei ns. lastentauteja ainakaan tässä vuosimallissa. Tehoja riittävästi normi reittiajoon. Hyvä kelkka reippaaseen reittiajeluun. RER-sähköpakki vakiona.

    Parannettavaa: Penkki ja ohjaustanko voisivat olla hieman korkeammalla. Ajovalon suuntaus muuttuu aika-ajoin itsestään alaspäin. Etupukin kiinnityspultit löystyvät ja pyörivät irti, jos ei muista kiristellä. Matala lasi ei suojaa kunnolla.

    Ostopaikka: Tuovirengas Kemijärvi

    Mitä kauppaan kuului: Kelkka, uusi matala ja käytetty hiukka risa puolikorkea tuulilasi.

    Huollon toimivuus: Hyvä, olen huoltanut silloin tällöin myös itse.

    Piste arvo: (1-5) 4

    Ja kuva
    [​IMG]
     
  2. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    VIeläkö omistat kyseisen kelkan?miten on pelannu?
     
  3. RK

    RK Well-Known Member

    Vielähän tuo löytyy ja hyvin on pelittänyt. Liukumuovit vaihdoin tuossa 7500 kohdalla alkutalvesta. Nyt kilsoja on noin 8300, alustaa sillointällöin rasvaillu ja muuta pientä huoltoa ja kovaa ajoa.
     
  4. skidoo500mxz

    skidoo500mxz "-10 Puhku Rave"

    Sehä kuullostaa hyvälle! Ois tarkotus vuodenlopussa ostaa toinen kelkka..jotta pitäskö tommonen laittaa,vaikuttaa aika hyvälle mitä oon juttuja lukenu.
     

Suosittele tätä sivua