Lynx Enduro 550 sammui vauhdista eikä käynnisty

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä SanttuN, 26/11/15.

  1. SanttuN

    SanttuN Active Member

    Noniin.

    Näin kurjasti sitten alkoi meikäläisen kelkkailu-ura. Eka kelkka saapui pihaan, lähti nätisti käyntiin ja ajoin sillä noin 50 metriä, ja sitten pienestä vauhdista kelkka sammui yhtäkkiä. Eikä lupaa mitään vaikka kuinka nyhtää ilman ryyppyä tai ryypyn kanssa. Lisäsin 5 litraa 2-tahtibensaa muttei siltikään mitään tapahdu. Kerran hörähti vähän, mutta siinä kaikki. Polttoaineletkussa olevan pötikkäpumpun pumppaaminen ei auta mitään. Aikaisemmin päivällä kelkka toimi ihan komeasti.

    Auttakaa vähän, mistä lähteä etsimään vikaa. Voisiko tulpat olla kyseessä? Ei kuulemma ole aikoihin vaihdettu. Tällä hetkellä minulla ei ole edes tulppa-avainta kun työkalut ovat toisella paikkakunnalla mutta voin ottaa niitä mukaan kun käväisen kotipuolessa viikonloppuna.
     
  2. SanttuN

    SanttuN Active Member

    Vs: Lynx Enduro 550 sammui vauhdista eikä käynnisty

    Ok, kiitti! Näin arvelinkin. Ensiksi vaihdan nuo uudet tulpat. Täällä oli pitkään keli plussalla ja sitten illasta veti pakkaselle, joten en tiedä olisiko kaasari voinut jäätää tms. Tankissa ei tietääkseni ole tenttua.

    Onkohan nuo Enduron kaasarit hankala purkaa? Itse olen rassaillut vain vanhempia Lynxejä. Ainakin viisysin kaasarin olen joskus purkanut ja kasannutkin.
     
  3. SanttuN

    SanttuN Active Member

    Vs: Lynx Enduro 550 sammui vauhdista eikä käynnisty

    Moro, tänään vaihtelin Lyneen uudet tulpat ja tulille hörähti ekalla kiskaisulla. Nyt vaan odottelemaan ajokelejä ja lapin reissua.
     

Suosittele tätä sivua