Lynx mittaristo

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä sabbe, 1/2/08.

  1. sabbe

    sabbe Well-Known Member

    itellä alkoi pelleilemään mittarit aluksi heitti hullua rallia ees takas nopeuksia sittenko pikkusen ajeli nii rupes pelaamaan ja muutaman päivän ajelin sitten heitti mittari pellaamasta kokonaan ei tule kilsoja eikä nopeusmittarikaan pelaa..olisko vika mittarin pyörittäjä paskana ?
     
  2. Bigfoot

    Bigfoot Member

    Minulla hajos enskasta mittari samalla tavalla. Vika oli mittarissa takuuseen vaihtovat uuden.
     
  3. mikkol

    mikkol Chevrolet Corvette C5 -00 6-Speed

    Ookko kattonu,että mittareitten töpseli on kunnolla paikollaan!!! :-\
     
  4. sabbe

    sabbe Well-Known Member

    kylläpä ne näky olevan kunnossa..huomenna jos kattelis mittarin pyörittäjän
     
  5. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Tuliko nyt sitten 0000km:t uuteen mittariin vai tuliko jostain mustien boxien syövereistä vanhat kilsat uuteen mittariin?
     
  6. sabbe

    sabbe Well-Known Member

    kyllä se taitaapi mennä nollile ko laittaa uuden mittarin
     
  7. Rave RE

    Rave RE Lynx RE 600 SDi yliyli08

    Oiskohan -07 Re:ssä tyyppivikana ???
    Mul on samat oireet :(
     
  8. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Eipä ainakaan omassa ole mittarin kans ollu mitään...
     
  9. Bigfoot

    Bigfoot Member

    Kyllä se nollilta lähti uudella mittarilla. Huoltokirjaan merkattiin, että mittari on vaihdettu ja kilometrit mitä vanhaan mittariin oli kertynyt.
     
  10. H.T

    H.T Well-Known Member

    Meilläki rupes vittuilemaan tuo mittaristo ja sitten se rupes valojaki pätkimään ja käynti rupes olee kans mitä sattuu, no vietiin huoltoon kelkka niin sanovat että sähköissä on jotaki vikaa, laittovat uudet sähköt ja hyvin pelittää 8)
     
  11. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    oisko vaijjeri menny poikki? :)
     
  12. Rave 600cc

    Rave 600cc Arctic Cat ZR 600 efi

    harvoin se koko vaijeri poikki menee. Pyörittäjä useammin sököks menee.
     
  13. 440racing

    440racing linksi

    mulla täsmälleen oli samat oireet ja nykyään on sitte pimeenä mittari. Millä sais korjattua vai joutuuko koko mittarin vaihtamaan ja paljo sellanen suunnilleen maksaa? ???  ;D
     
  14. simoka

    simoka NYTRO SE -09 MCX T-16

    Samavika , mutta mittarissa tunnit juoksee.
     
  15. nitro

    nitro Lynx RS

    Onko mittareita saatu kuntoon vai onko ainoa vaihtoehto hommata uus?

    Mulla alkoi ensin kiekkamittari sekoileen, sitten se pysähtyi välillä kokonaan ja lopulta koko mittaristo pimeni. Jos löytyy vinkkejä mitä kannattaa tehdä niin niitä SAA laittaa esille.
     
  16. Dude

    Dude Well-Known Member

    Mulla 06 Ravessa temppuili nopeusmittari ja sitten lakkas kokonaan toimimasta. Vika oli anturijohdossa. Oli hankautunut rikki siitä kun menee rungon kulman yli liittimelle.
     
  17. #63

    #63 lynx rave -07/ Lynx x-trim etec!

    ittelä 07 ndurossa mittarit tilttailee, mutta johtuu siitä että ei ole valot paikalla-saa liikaa virtaa
     
  18. Tomppa78

    Tomppa78 New Member

    Vs: Re: Lynx mittaristo

    Mä voin korjata mittarilukemat oikeiksi BRP:n digitaali mittareihin, esim lynx yms.
     

Suosittele tätä sivua