lynx rave 800r vai boondocker 800r

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä komatsu1, 16/2/12.

  1. komatsu1

    komatsu1 Member

    Uutta lynx hankkimassa ja aattelin kysyä viisaammilta kumpi parempi rave vai boondocker 800r?


    Elikkä, ajot olisi seuraavat:
    - jäällä,kelkkareitti ja myös umpihangessa
    -lisämatkustaja ja ahkion/pulkan vetoa, mutta tiesti yksin ajoa saman verran kuin edellä mainittu
     
  2. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: lynx rave 800r vai boondocker 800r

    Oman ajokokemuksen perusteella ottaisin noilla perusteella tuon Boondockerin. 800Re on mielestäni melko puhtaasti kovaan reittiajoon tehty laite, jossa se pääsee oikeuksiinsa. 800 Dockkeria en oo ajanu, mutta 600 Xtrim ei mielestäni ainakaan huono ollut. Reitillä pidempää telaa tuskin huomasi, mutta varmasti parantaa umpisen ominaisuuksia huomattavasti, varsinkin 2- päällä ajettaessa. 800 Dockerissa iskarit on myös jo vakiona semmoiset, että riittänee lähes kaikille ilman muutoksia myös reittipommitukseen.
     
  3. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: lynx rave 800r vai boondocker 800r

    Aloittajan kuvauksen perusteella, tälle kommentille +1.

    Jos ajo reittipainotteista ilman matkustajaa, silloin pätkä. Itse juuri vaihtamassa X-trimmiä pätkään, koska ajo lähes yksinomaan reitillä.
     
  4. _johny

    _johny Member

    Vs: lynx rave 800r vai boondocker 800r

    Ite tuli tuo 800 boondokkeri ostettua, ku on sekalaista ajoa reitillä ja umpisella kohta 600km ajettu enkä kadu yhtään hauska peli ;D Reitillä ei oikeen huomaakkaan tuota pitempää telaa.. edellinen kelkka oli 800powertekki -10 malllia joten kokemusta on vähäse myös tuosta lyhempi telasestakin.. seuraava kelkka on mulla on varmasti puolipitkä malli :)
     
  5. Loppis

    Loppis Well-Known Member

    Vs: lynx rave 800r vai boondocker 800r

    Hyvin pitkälti samoilla linjoilla edellisten kanssa ollaan täällä. Edelliset talvet menny lähinnä vuokrakelkoilla (pätkiä) ja nyt kun omaa valitsin en edes miettinyt pätkiä. Mittarissa on nyt reilu 700 ja en todellakaan kadu ostostani. Kulkee mun tarpeet ummella ja reitilläkin pärjää loistavasti. Voimaakin riittää ;D
     
  6. pilkkis600

    pilkkis600 Nettikelkka

    Vs: lynx rave 800r vai boondocker 800r

    Meidän porukassa on kaksi trimmeriä ja mulla toi re. Ja jos sun käyttö on toi yllä mainittu niin ottaisin kans sen dokkerin. Ihan hyvin kaverit vetää noilla rimmereillä reitilläkin.
     

Suosittele tätä sivua