mahtuuko sporttikelkan kyytiin kaksi ihmistä?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä joulei, 26/3/06.

  1. joulei

    joulei New Member

    Tiedän että sporttikelkat on suunniteltu ensisijaisesti yhdelle kuskille, mutta jos hommaan sporttikelkan, niin voinko ottaa joskus kaverin mukaan reissuun? Vai pitäsisikö olla kuitenkin touring kelkka?
     
  2. joulei

    joulei New Member

    Vastatkaa kyllä vai ei! Pieni vaiva iso apu mulle.
     
  3. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Kyllä itse olen pätkällä monesti 2- ja joskus jopa 3-päällä ajanut. Jos ajat enimmäkseen yksin niin on sportti ehdottomasti parempi!
     
  4. joulei

    joulei New Member

    kiitos!
     
  5. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Sporttikelkalla kaksi päällä ajaminen on yleensä muuten laitonta, vaikka siitä ei vissiin kovin tarkkoja yleensä olla. ;)
     
  6. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    ainaki ku 2isoa ihmistä on päällä nii ei oo kiva ajaa
     
  7. antti11

    antti11 Guest

    2 päällä on tullu ajettua, alusta män mäsäks tolloin. kolme päällä on myös ajettu, mutta ei mitään kehuttavaa semmoset kokemukset. ei kestä pätkien alusta, mulla ainakaan
     
  8. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    No onhan se tieten mahollista jos nätisti ajelee mut ei se nautinto ole silloinkaan. Voihan pätkään ostaa tuplapenkin niin ajelut helpottuu huomattavasti.
     
  9. Erä-Jorma

    Erä-Jorma Well-Known Member

    Kyllä siinä saa kuski istua sarvet suussa jos kaks päällä pätkällä ajaa. Tossa jo mainittiinkin että pätkät on yleensä rekistöröity yhdelle eli jos ajat kaks päällä niin kait virkavalta suhtautuu samanlailla kun sullot 5 hengen autoon 6 ihmistä
     
  10. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Onpa tullu MXZ:lla körrööteltyä emännän kans. Ja koirakin (ylipainoinen cockeri ;D) ollu vielä emännän sylissä. Sillon kyllä joutuu jo itte istuun tankin päällä eikä kovin jyrkästi pysty kääntyyn. Mutta kyllä sitä jäällä körryyttelee pilkille tuollakin yhistelmällä  8)
     
  11. 6skidoo00

    6skidoo00 Member

    hellpoosti mahtuu :)
     
  12. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Mahtuu jos kyytiläinen on naispuolinen, muuten ei. ;D
     
  13. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Taas vuoden vanha... ???
     
  14. banditx

    banditx Guest

    samaa mieltä...
    nostetaanpas tätäkin nyt vieläkin ylemmäs ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua