Melkein sukua julkkikselle

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Maike, 30/7/09.

  1. full trothle

    full trothle Ajamaton Cobra Snowcross

    Vs: Melkein sukua julkkikselle

    no meikä on muuten Madonnan kans semmosia puolituttuja! mie tunnen sen, mutta se ei taia tuntia minua... ;D
     
  2. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Melkein sukua julkkikselle

    "Taitaapi olla tää kelkkalehen päätoimittaja ja Hemmo serkkupoikia. Nii ja onhan se setämies eduskunnassakin"

    Samaa kastia kaikki kuuluisuuden suhteen, paitsi Madonna täti ;D
     
  3. wolle

    wolle Speedot '15

    Vs: Melkein sukua julkkikselle

    Janne Lahtela, Sami Mustonen ja Pertti Ukkola on sukua, niin ja sitten vielä Kaija Kärkinen. Olympiavoittaja Ukkolan kanssa tuli joskus pienenä painittuakin, kun kävi reeneissä vierailemassa veikkolassa.

    Sitten asiaan ;D
    Tikkasen Esan kanssa juttelin...lähinnä yritin kuunnella sujuvasti...ko mies pikku pieruissa Tigerin vipissä sellitti jotaki naisjuttujaan. Samassa pöydässä istu myös Karalahti. Kekkonen on kouluajoilta saakka tuttu mies. Yölintujen Silmun komensin kerran kämpältä ulos jatkoilla ku en tunnistanu koko kaveria. Ericssonin Petteri soitti mulle yks päivä. Pirkka-Pekan kanssa otettu kuppia Luostolla...nunhuka-nunhuka-lai-laa-laa. Salon Mikan kämpillä olen käyny. Maunusjoken numero löytyy kännykästä. Mattilan laulajasiskot olen tavannu usiasti. Fiibertin kanssa oltu joskus männä aikoina samoissa hommissa. Hui kauhia :D
     
  4. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: Melkein sukua julkkikselle

    ^Kele, jätkä tuntee KAIKKI! ;D
     
  5. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Melkein sukua julkkikselle

    Mummon koiran kaima on entinen taitoluistelija Mila Kajas, mutta se ei haittaa koska Mila (koira) on myös entinen, ja niin on kymmenen vuotta ollut jo mummokin.

    Avopuolison isän serkun poika tai joku sellanen soittaa tässä Nightwish orkesterissa kitaraa tai jotain. Se siis tarkottaa että olen Nightwishin jäbän isän serkun tytön pojan isä, siis melkein julkkis itsekin. Vielä ku oppis tykkäämään siitä renkutuksesta.

    Ai niin. Lukiokaveri on töissä tietoliikennefirmassa, ja hänen työpaikallaan vasta iso julkimo onkin. Tottelee nimeä HemmoKimmo. Valahdin kalpeaksi kateudesta kun kaveri tästä sattumalta kertoi, mutta sitten tajusin että tätä kautta olen itsekin melkein HemmoKimmon lähisukulainen!

    Sukulaisuussuhteissa on aina hyvä pitää mielessä: Mitä serkumpi, sen herkumpi. Hyvää yötä!
     

Suosittele tätä sivua