Mikä näistä kannattais laittaa???

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Grazy, 24/1/07.

  1. Grazy

    Grazy Guest

    Revin omistajat joilla on enemmän kokemusta kyseisistä malleista, kertokaa mitä huonoa/hyvää
    En ole pääsyt vielä katsomaan noita kelkkoja, kaipais enemmän tietoa ennen kuin menen katsomaan/tutustumaan uudempaan "kotturaan" ;D ;D

    S-D MXZ 500ss -06 aj. n880km   /  600 H.O -04 aj. n1223km   /   600 X Sdi -06 aj. n5800km MXZ 600 sdi -05 aj. n5000
    On kuin uusi   :)                          Taitaa olla kisattu  :-\             Ollut safari käytössä  :)   
    Tästä olen lukenut näiltä sivuilta /    nämä kaksi olis sellaisia mistä ei ole paljoa tietoa

    Kiitos etukäteen tiedoista/neuvoista :D
     
  2. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    riippuen hinnasta ;D
    mutta ruiskua tosin vähemmän ajettua (ellei ole TOSI halpa) ajattelisin omalle kohdalle..
     
  3. Grazy

    Grazy Guest

    Hinnat on ss=n.7600 euroa / h.o=n.7000 euroa / sdi=8900euroa, sis.lisäpenkin
     
  4. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Ite laittasin noista tuon 600hoo oon.
    03:sen kaasarirevin koneviat on tuohon malliin kai korjattu, ja kaasarikone on halpa ja helpompi ite korjata. (putsata kaasarit ym)
     
  5. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Unoha noi käytetyt loppuun ajetut vuokravehkeet ja osta uus samaan hintaa, tässä sulle pari esimerkkiä. Hinnat on euroissa, ei mummoissa  ;D  ;D

    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=420109&status=F&id_bike_type=6&id_make=102&id_model=1153&id_sub_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2007&yto=&efrom=600&eto=&eng_type=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_bike_type=6@id_make=102@id_model=1153@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=2007@yto=@efrom=600@eto=@eng_type=@search=Hae

    http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=420051&status=F&id_bike_type=6&id_make=102&id_model=1153&id_sub_type=&pfrom=&pto=&yfrom=2007&yto=&efrom=600&eto=&eng_type=&search=Hae&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?status=F@id_bike_type=6@id_make=102@id_model=1153@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=2007@yto=@efrom=600@eto=@eng_type=@search=Hae
     
  6. Grazy

    Grazy Guest

    Huomasin itsekin että oli tullut väärä valuutta :-[ pääasiassa etsin sellaista mihin sais sen "akantappajan" ;D taakse kiinni, olis helpompi käyttää sitä parempaa osapuolta lenkillä :p ;D
     
  7. mzx 550f

    mzx 550f SKI-DOO

    minusta jompikumpi 2006 mallisista.
     
  8. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    jos vertaa noihin pariin XRS Doohon, niin jopa on sikahintasia nuot vanhemmat mallit ekassa viestissä. Ehottomasti hommaat tommosen UUDEN XRS:n mielummin ko jonkun safarissa jurratun käytetyn. Tohon 440 penkkiin mahtuu kyllä kulkemaan kaksikin, revin ohjaamossa on ihan hyvin tilaa.

    Laske, että esim tohon SDI:n hintaan jos pistäs XRS:ssä jo vakiona olevat pumput, hinta ois sama!
     
  9. Grazy

    Grazy Guest

    No niin, nyt laitoin mailia tuohon ylimpään ilmoitukseen ;)(taisi olla se Vaasan heppu)katsotaan paljonkohan joutuis maksaan väliä jos huolii tuota mun rekeä ::) ???
     
  10. Ensiö 494

    Ensiö 494 Expedition 600 sdi

    Kyllä minäkin olen tuon 500ss kannalla noista ho koneista on kuullu ja nähnyt kaiken laista mitä ei haluu ihmiselle... ja on siinä kaasari koneessa ainakin se varmuus.
     
  11. Grazy

    Grazy Guest

    Eikös tässäkin (500ss) ole tuo h.o kone? ::)
     
  12. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Ei oo, ku se matalaviritteisempi vanhan kansan kone, reilu 100hv.
     
  13. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Niin minun mielestä 04 mallin revissä (eli toinen h.o koneellinen ski-båå) on jo se parempi kone kuin ne aiemmat, eli ne ihmeen koneviat on saatu korjattua. ??? Korjatkaa jos oon väärässä.
     
  14. Grazy

    Grazy Guest

    Eli, tuossa on periaatteessa sama kone kuin old school 600 s-d:ssä
     
  15. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Sama mosa, pirun pirtiän olonen tossa SS keulilla. Se ois mun toinen suosikki noista. Yksinkertasta ja pomminvarmaa tekniikkaa. Sen jälestä sitten SDI..

    Tosin tosta SS:n hinnasta pitäs saada tingattua tonni veke..ainaki.

    Ota myös huomioon, että 06 malleissa on tuo matala keula. Tosta en ainakkaan itte tykkää pätkääkään.
     
  16. Grazy

    Grazy Guest

    Katsotaan mitä Fredrik vastaa ::) jos ei tule kauppoja niin taidan hakea ton 500ss:n, joutuuhan siinä jonkin verran muokkaamaan että saa asiallisen
    hyvitys on aivan kohtuullinen tosta minun old schoolista 8) ;)
     
  17. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Kaikissa nuissa on hinnassa tonni liikaa.
    Tuohon SS hintaan saa jo esim. viimevuotisen RC raven.
     
  18. -valopää-

    -valopää- 800x summit `14

    Laittakaappa kokemukseia omaavat tähän vertailua 600h.o ja siitä vanhemmasta koneesta.
    Kiinnostais tietää onko se h.o muka parempi. ::) Ohan siinä ainaki sen 15hv enemmän. ???
     
  19. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    Ski-doo mx-z 600 H.O Sdi -05

    Aj. 5700km, siisti sportti, sähköpakki, lisävarusteena 2 istuttava penkki........Halpa!!!
    7480€/vaihto

    Vuorelan automyynti
    0440 790 991 tai 0400570717

    Tollanen ilmoitus oli tän päivän lehessä!!!!
     
  20. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    samasta paikkaa löytyy huokee pollen fusion 600 -06!!!
     

Suosittele tätä sivua