Mikä Panther tää on?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä jjdavidson, 4/1/07.

  1. jjdavidson

    jjdavidson Member

    Hei vaan kelkka-asiantuntijat!
    Mulla tällainen ongelma: Talokaupan yhteydessä mulle tuli kelkka, jossa ei tietenkään minkään valtakunnan papereita. Miten saan selville mikä vehje se oikein on? Mistä siihen saa varaosia ym. tietoo? Tämän tiedän: merkki on arctic cat, malli panher(? ainakin niin lukee kopassa) väri on marjapuuron punainen, kone on kakspyttynen (siinä lukee suzuki, myyjä sanoi sen olevan 500cc), laitteessa on pakki. Käynnistysnaru on poikki, mutta sen saa käyntiin kun pyörittää narun käsin sen rillan ympärille. Olen siis hankkimassa laitteeseen käynnistysnarysysteemiä ja siksi kyselen. Talokaupan yhteydessä kun ei kelkka-asiat ollu päällimmäisenä mielessä ni ei tullu sillai kuunneltua...
    Jos voitte auttaa, ni kiva! Tää on mun eka kelkka, joku vois kertoo vaikka perusvioista tms. mihin pitäis kiinnittää huomiota. Kiitokset etukäteen!
     
  2. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Moi
    Tervetuloa foorumille :)
    Kuva olis tieten kiva, mutta jos ei ole niin voitko kuvailla hieman tarkemmin kelkkaa... Panther malli Catilla on ollut jo vuodesta 70 asti ja löytyy myös tämän vuoden mallistosta.

    Onko esim tän näkönen?
    [​IMG]
     
  3. jjdavidson

    jjdavidson Member

    Tuo näyttäis aikalailla samalta. Moottorissa AL50A7 500 F/C 0662-024. Löysin siitä tämmöisen kuvan, itellä ei oo digikameraa.. taustalla toinen kaupassa tullut kelkka, joku elan
    [​IMG]
     
  4. machz

    machz Guest

    Kerropa lisää Elanista, onko myynnissä?
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Minäpä jo vähän joltain tota oottelinki :)
     
  6. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Tuo kone passais -88 pantteriin. Juu... jos elani on kaupan, niin mikäs on pyynti ;) ;D
     
  7. jjdavidson

    jjdavidson Member

    Kiitos tiedosta!
    Vielä jos kerrotte kuka siihen myy varaosia, se käynnistysnaruhässäkkä... niin olisin kiitollinen. Ja löytyykö sulta Zmpy siitä yhtä hienoo kuvaa kun tosta kopasta? Tai linkkiä johkuu paikkaa, mistä niitä sais.
    Elanissa pelaa kaikki, enkä ole sitä myymässä. En senkään vuosimallista mitään tiedä, mut ykspyttynen se on, vissiin kakspuolikas kone. Nää on kumpainenkin vissiin seisseet vuosia. Vähän varovasti pitää käytellä alkuun, että paikat norjistuu. :)
     
  8. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

  9. jjdavidson

    jjdavidson Member

    Älysti kiitoksia!!!!!
     
  10. zmpy

    zmpy Well-Known Member

  11. jjdavidson

    jjdavidson Member

    Mahti homma! KIITOS! :) :) :)
    No kyllä sitä oon tyhmä, nyt löyty lätkä, jossa luki valmistus vuosi 9/87 eli kait se 88 mallina on myyty. Tossa vielä kännykällä otettu kuva:[​IMG]
     
  12. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    On kyllä komea :) siitä entisöimään viimesen päälle näyttelypeli ;)
     

Suosittele tätä sivua