mitä öljyjä yamahaan

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä mkn, 8/3/07.

  1. mkn

    mkn Yamaha RS vector

    elikkäs

    mitäs 2T öljyä olette omissa kelkoissanne käyttäneet? mulle antoivat liikkeestä mukaan 4litraa yamahan omaa puolisynteettistä öljyä. onko tuo hyvää? vaiko jotain muuta.
    kelkkanahan on 500sxr -02.

    niin ja sitten että mikä öljy/öljymerkki ketjukoteloon? nyt siellä on mobil 75w90 vaihteistoöljy. ku en tuosta käsikirjasta löytänyt laatua/määrää(vai enkö osannut hakea). olisko ehdotuksia?
     
  2. ICC88

    ICC88 Guest

    Ite oon laittanu Shell advance snowscooter öljyä jota oon ostanu 20L kerralla.
    Ja tankkiin pikkasen Shell racing M risiini pohjasta jotta saa hyvät hajut!!! ;D ;D



    Edit: Racing M öljyähän ei kehtaa laittaa paljoo sillä se menee pakkasesssa paakulle!!
     
  3. Heppu

    Heppu Lynx Rave RE 800 -14

    Tebiksen täyssynteettistä 2-T ölppää oon käyttäny. Ei ainakaan kauheasti karstaa. Tiedä sitten onko niistä öljyistä mikään oikein ylitse muiden kunhan ei mitään mineraalisontaa mee sinne laittamaan. Makuasia sano moppe kun muniaan nuoli. Ketjukotelossa on Mobilin täyssynteettinen vaihteistoöljy. Variaattorin suojassa pitäis lukee se määrä mutta eiköhän se oo 2,5 dl.
     
  4. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Sama ja on kyl pelannu kaikissa kelkoiss mitä on ollu, ei valittamista
     
  5. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Kaikki tehdään samasta raakaöljystä käytännössä. Etiketti vaihtelee, mut kaikki voitelee.Kisamiehet korkeine virityksineen asia erikseen luulen ma...
     
  6. unppi

    unppi Yamaha

    ..vain lisäaineet vaihtelevat :)

    Ite käytin aikoinaa teboilin täyssynteettist racinki öljyy. Hyvin pelas ilman mitään ongelmia. 700sxr:llä 9660km yhdessä talvessa ilman et koneelle tehtii yhtää mitää, eli on toi ainakin tarpeeks hyvää.. Eikä noilla pahemmin oo kyl merkitystä mitä sinne laittaa, kunhan ei mitään ihan täyttä paskaa.
     
  7. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Valvolinen Dura Blend 2t on myös hyvää synteettistä 2t öljyä
     
  8. JusPi

    JusPi Sir.

    Castrol Snow Race:a oon itte käyttäny ja on hyvä öljy.
     
  9. Markku V.

    Markku V. Guest

    Polariksen Ves Gold on myös hyvä öljy, miinuksena hinta :(
     
  10. Nesteen 2t super racing on ollu käytösä, ei oo moittimista...
    Ja ketjukotelosa on tällä hetkellä quaker statea.
     
  11. brad

    brad sx600r ja fz1-n 07

    ite oon käyttäny valvoline durablendiä. quakerin "öljyt" mul on sorvissa leikkunesteenä. joo leikki leikkinä..
     
  12. fourstroke

    fourstroke Viper MTX 162 LE, RX-1 Warlord 144", Pz II -92

    Mitä öljyä olette käyttäneet nelareissa ?
     
  13. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    motulia
     

Suosittele tätä sivua