Mitä suksia suosittelette Lynx adventureen?

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä ertsi, 28/3/08.

  1. ertsi

    ertsi -11 GTX SE 1200 4-TEC & -84 5900 GLX

    Moro mitä suksia suosittelette -06 Adventureen, että ei puskisi mutkissa lumella ajettaessa? Tällä hetkellä siinä on ne vakiot ja rautoina jarlan sprintit. Jäällä kyllä kääntyy. mutta kun on vähänkin paksummasti lunta niin ohjattavuus menee.  :(

    Mulla itelä on ollu mielissä noi SLP:n SLT:et tai sitten PP:et. Ja millaset raudat alle? Meneekö sitten ohjaus miten raskaaksi? Vielä jos joku vois kertoa noiden suksien leveydet? Nuo mitat sen takia, että mahtuis edelleen 125cm leveään kärriin. Johan tuli paljon kysymyksiä, koittakaa vastailla.

    kiitoksia etukäteen asiantuntioille.  :)

    t.Ertsi
     
  2. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Itse laitoin Powder Prot (PP) heti alle ennen kuin eres metriäkään tuli ajettua. Niillä ainakin X-trim kääntyy olkoon sit kova tai pehmeä ajo-alusta. Adventuren runkohan on samantyyppinen kuin 06 - 07 X -trim. Telastossa hieman eroavaisuuksia mutta keula on sama. En myöskään ajossa havainnut mitään outoa kuten monet ovat -08 mallisissa havainneet. Rautoina tällä hetkellä TotalTek:n racing raudat. PP:llä ohjaus saattaa olla oudoksesta raskaampi mutta en sitä pidä niin negatiivisena ominaisuutena. Voihan suksipainetta hieman vähentääkin tunnetuilla operaatioilla. Kannattaa pyytää joltakin vaikka lainalle koeajoa varten, jos suinkin mahdollista. Omista PP:stä edellisessä kelkassa vetäisin 10mm ulkoreunasta pois jotta sai mahtumaan noin 1250mm levyiseen kärryyn. Tuo pieni kaventaminen ei vaikuttanut suksen toimivuuteen, en ainakaan huomannut.

    Suksen leveys taisi olla noin 180mm. Saatan muistaa väärinkin, mutta tuota luokkaa se on. Kuitenkin se on hieman leveempi kuin CTRL -suksi.
     
  3. Mippi

    Mippi Well-Known Member

    Mulla on 08 xtrimissä SLP:n SLT ja niissä SLP-omat raudat. Olen ollut tyytyväinen. Nyt kun satoi uutta 15cm niin hiukan puski mutkissa, mutta normikelillä pelittää ainakin mulle loistavasti. Ajelin vastaavalla kamppeella jossa oli PP-sukset. Oli turhan raisun oloiset reitillä. Mutta makunsa kullakin...
     
  4. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Mulla oli slt ja nyt pp ja pp toimii paremmin...jarlan enskat tai sprintit racingilla menee kovalla raskaaksi kääntää..
     

Suosittele tätä sivua