Mokkulan toimivuudesta

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä maaza84, 8/1/11.

  1. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    Niin sellaista ,että ois tarkoitus kesällä lähtee kalareissulle tuonne lappiin tenolle,näätämölle ja sinne kiertelemään paikkoja. Niin haluaisin tietää et mitenkä tuo DNA mokkula tuol suunnilla ja yleensäkään toimii vai toimiiko mitenkään? Kun tuli tollainen tuplalaajakaista homma otettua kun oli halvempi kuin yksistään kiinteä kotiiin.
     
  2. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Vs: Mokkulan toimivuudesta

    Tsiikappa tosta.
    http://www.dna.fi/YKSITYISILLE/MATKAVIESTINTA/KUULUVUUS/KUULUVUUSKARTTA/Sivut/Default.aspx

    Käytännössä noilla maastoilla toimii GPRS (=tod. hidas) kyl siitä säätiedot kattoo.
    Utsjoella näyttäis olevan 900mhz laajakaista... jos sinun vastaanotin sitä tukee??
    Eli kapeakaistalla mennään, eikai sitä kalareisussa tarvi surffatakaan 8)
     
  3. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Mokkulan toimivuudesta

    Utsjoella olen käyttänyt Söneran mokkulaa, toimii muut helevetin hidas. DNA? oli kaverilla, 3G ja nopea oikeasti.
     
  4. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    Vs: Mokkulan toimivuudesta

    niin DNA:n mokkula tulee mulla olemaan. Oon nuit karttoja siikailtu mut kun tahtoo olla et niis näyttää et ois 3G alue mut pelaa jos pelaa siks kyselen nuit kokemuksia niillä on enemmän merkirystä kuin nuilla operaattoreiden kartoilla.
     

Suosittele tätä sivua