Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä juhispahis, 17/5/08.

  1. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    Tässä kuva omasta pyörästä. Honda crf450r -07. Ite en kyllä enää 2T pyörää ottais ja tää onki neljäs nelaricrossi mulla  8)
    Tuossa kun oli keskustelua noista suzukin piikeistä niin vanhat muistot palas mieleen kun joskus B-piikeissä ajoin samanlaisella -93 mallin ärämmällä, hyvä peli se sillon oli...

    [​IMG]
     
  2. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    kiitoksia neuvoista :)
     
  3. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    on sulla peccis komee pyörä :)
     
  4. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    joo tosiaan soitin tuosta pyörästä http://www.nettimoto.com/743682 nii ei ole syylärit läjässä eikä vuoja ja vaihelaatiko näytti hyvältä eikä ollu kuulemma mikää paikka väljä ja ei ole kaatuiltu kovista vauheista ainakaa eikä ole kuulemma mitää isompia jälkiä. en minä ainakaa nyt vielä sitä 250 laita kattoa sitten ku jonku vuojen vähän pienemmällä pyörällä ajelen...
     
  5. jussi-^^

    jussi-^^ Well-Known Member

    mikäli ostat 125, älä missään nimessä sitten koeaja 250. Nimittäin pyörän vaihto alkaa heti pyöriä mielessä :)
    Ite kokeilin ekana 125 cr , vähä myöhemmin 250, ei tarvinnu miettiä kumman haluaa ostaa, on se vain eripyörä :D
    Keväthankia kun katsoo, rupeaa kaduttamaan kun piti myydä pyörä jo poikkeen :S
     
  6. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Komia on mopeti pecciksellä juu. Tuommonen kelpais itellekki tai sitte nelipuokki yzf, suskasta on jääny vähän traumoja, vaikka niitä tälläki hetkellä pari tallin perällä on. Ja porkkanamopot ei o vaan mun juttu.  ;D
    Ja tuossakun oli puhetta, että vanhat vehkeet pyöräpuolella selittys sillä että kelkat on pakasta vedettyjä. Ei pidä paikkaansa täällä ainakaan, samanikäsiä, ellei vielä vanahempia romuja tahtovat olla. Sitäku on paljo harrastuksia, mihin ei o varaa ja ite joutuu vielä rahottajana toimimaan.  :D
    Tuohon piikki vs. puolikas juttuun kans samoilla linjoilla, että kuskihan sen vauhdin loppupeleissä kahvasta säätää ja mukavampi se on ajella vähän väännökkäämmäällä konneella. Ite oon kokkeillu nuo 2-t:t 80-500 ja puolikkaasta en hevillä vaihtas pois kun 2-t:stä puhutaan.
     
  7. muumilyne

    muumilyne Active Member

    juu itellä on KTM 250sx -07 ja on eka pyörä. on kyllä mukavan tehokas. radalle menis kyllä piikki mutta metsäteille ja jäälle tuo puolikas on kyllä parempi. suosittelen puolikasta ekaksi pyöräksi ku on kumminki tehoa ja ei tarvi koko ajan huuattaa kaasu pohjassa niinku piikkiä pitää. jotku sanoo että puolikas on tappovehje mutta eiköhän se ole kuskista kiinni...  :D
     
  8. lynss

    lynss Well-Known Member

    Jep pakko kyllä kehottaa kiertämään nuo 90-luvun pelit kaukaa, omasta kokemuksesta voin sanoa että sitä kalliimmaks se pyörä tulee mitä vanhemman ostaa.. tuommosia ehjiä 2000-luvun pyöriä saa kuiteskin siihen pariin tonnii ja vaik niillä nyt vuoden ajaa nii tarvii välttämättä hirveesti vielä remppaa tehä ja jälleenmyynti arvo pysyy kuiteskin lähes ennallaan.


    Laitetaas tuore kuva omastakin moposta. Toinen pikkunelari ja ei valittamista,4-T ei haise eikä pidä vittumaista ääntä  ;D
    Kawasaki kx250f -07
    [​IMG]
     
  9. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    onhan se kyllä tosi että kakspuolikasta ku käy ajamassa niin alkaa pyörän vaihto pyöriin mielessä. ite kävin viimekesänä testaileen 250 rm:ää ja olipa siinä miehekkäät lähöt. :) mutta tosin ei se paljoa jätättäny minun piikkiä, aikalailla rintarinnan kiihytyksessä mutta sitte meni ohi ku mulla loppu vauhti kesken.
     
  10. Jonii

    Jonii Ski-Doo 600 -08

    Tuommonen pyörä löytyy, kawasaki kx 125cc -98
    [​IMG]
     
  11. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    miten nuissa renkaissa kun kattelin että uuet renkaat hommata niin siinä vanhassa luki että 4,50-18... nii kuinka leviä se sitten on ku kaikki nui mitä olen kattellu nii on 100,110 ja 120 nii mitä se vastaa nuista kun en ole nuista asioista perillä mutta se 18 on ainakin koko sen tiiän :D....toivottavasti ;D
     
  12. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    110 lähimpänä se mahtaapi olla.
     
  13. ^hanninen^

    ^hanninen^ Guest

    jooo sitä itekki ajattelin :)
     
  14. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    onko enska? yleensä crosseissa on 19 tuumanen.
     
  15. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vanhemmissa rosseissa on käytetty 18
     
  16. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Saisivat noissa uuemmissaki käyttää 18" nakkia... tai sit vaihtoehtosesti valmistaa renkaita paremmin tuolle 19" vanteelle...

    Vit*ttaa ettiä renkaita noihin ku luetteloa selatessa kattelee että tossahan on hyvännäkönen rengas... mut jaa.. eipä tuotakaan löydy 19 tuumasena... seuraava...
    Vähän sama tilanne siis kuin CBR Firebladeen ettis 16" eturengasta...
     
  17. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    en nyt varmana muista,olisko jo 93 kx 250 ollut 19?
     
  18. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Mulla on kans semmonen haisu, että kawa on siirtyny jo aika paljonki muita ennen tuohon 19" takanakkiin.
     
  19. RemiX

    RemiX 800 rfTek DOO

    lauantaina tuli käytyä ekat ajot rossilla. :) olipa makia lätkyttää patikkoa :-* piikkirenkaita ei oo mutta ei paljoa haitannu.
     
  20. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Mun pitäs vielä vähän jatkaa tuota hieman venähtänyttä syys - keväthuoltoa ennenku ajelemaan pääsee. ;D
    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua