Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

Keskustelun 'Kesälelut' on aloittanut käyttäjä juhispahis, 17/5/08.

  1. TeroK

    TeroK Snouros

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Enskapolkuja ja monttuajoa. Omaa pyörää ei oo ollu mutta mitä kaverien pyörilllä ajanu niin 450 tuntunu parhaimmalta. 250 loppuu menot tuolla nopeilla pätkillä ja montulla.
     
  2. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    aika mielenkiintoisia polkuja teillä jos 250 loppuu tehot aloittelijalla ::) itse en suosittelisi sitä kenellekkään ensi pyöräksi,mut sinä päätät ;)
     
  3. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    tänään tuli käytyä näyttämässä miten pyörää ajetaan, siis kun harrastus aloitetaan ;-)
    taisi pisin hyppy käydä jo ilmassa mutta tulipa ajettu 2 erää sarjacrossia mopolla.
     
  4. Anttimi

    Anttimi Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Onko kellään tietoa Ojanraudassa kempeleessä myytävästä 250RM suzukista. vuodelta 2000. Kävin ostaan hassulla pois kun halvalla sai?
     
  5. Anttimi

    Anttimi Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Vissiin aika hissua tällä palstalla...
    Ite kävin ajeleen tossa toissa viikonloppuna kahtena päivää about 10h. vieläkin paikat hieman jumissa...
     
  6. TeroK

    TeroK Snouros

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    ens viikolla pääsis ajelemaan kun tällä viikolla saavat tarvikkeessa hondan koneen kasaan 8)
     
  7. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Pitihän se käydä viimeviikolla pyörä hakemassa, makiaa hommaa !
     
  8. Anttimi

    Anttimi Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Jaa, minkä laitoit ?

    Mulla kiinnostais edelleen tuo oman pyörän historia... Tietääköö kukaan ojanraudasta ostetun Rm 250 -00 rossin historiaa...
     
  9. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    ktm 125sx ihan kuntoilumielessä, enstalvelle kunto kohilleen että jaksaa kelkansarvia kääntää !
     
  10. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Ite oon montulla ajellu jo 5 vuotiaasta.
     
  11. maukebsp

    maukebsp Lynx R 8

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    huhhuh 10h viikossa.. mulla 15min kerralla rossiradalla noin tunnin verran ja on paikat aiva hapoilla. onkohan mulla sitte vaan nii huono kunto :)
     
  12. polaris edge 500

    polaris edge 500 polaris RMK 550-09 polaris iq 600cfi-07

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    eiköhän tuo ihan hyvä kunto oo.tuossa lajissa pitää tosiaan olla hyvä kunto ::)
     
  13. kolli

    kolli Arctic Cat SNO PRO 440-05 HONDA CRF 450R -10

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    veikkaan ettei ole 10h ajettu "oikeesti" kovaa viikossa,ei meinaan tunnit riitä ;)sen verran olen kokeillut lajia ;D
     
  14. Finski

    Finski Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Jep viime viikolla 3 x 1-1.5 tuntia ajoa.. 10 tuntiin ei pysty meikäläinen viikossa.
    tänään viimeksi 1.5 tuntia tehokasta ajoa, ei istuskelua kannon nokassa. kokonaisaika istuskeluineen yli 2 tuntia.
    kova jannu jos viikossa 10 tuntia ajoa
     
  15. Ju$$1

    Ju$$1 X-RS + RS -12

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Niin se tuli lopulta pyörä laitettua. Mukavaa hommaa...
     
  16. Anttimi

    Anttimi Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    En siis ajanut radalla vaan enskaa... Eikä mitään ihan tosissaan vauhtia,vaan enemminkin kuntoilu mielessä. Itse kestäisin radalla tasan saman 15min or less...
     
  17. Ebo

    Ebo 600 edge- X

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Itellä kans tuli tälle kesää pyörä laitettua ja on kyllä makiaa hommaa. Mettäteitä koluttu jo muutamia tunteja ja
    kaikennäköstä tullu vastaan. Tarkotus ois käyä viikonloppuna/ens viikolla radallakin kokeileen vauhtia/kuntoa.
     
  18. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    onhan tuo kivaa puuhaa kun hyvä rata kuten raahessa.

    ihmettelen kovasti vaan kun nuita pyöriä myydään 20h ajettunu kun itsellä ollut vähän aikaa pyörä ja tunteja tullut melkein tuo ~20h jo tuntimittariin.
     
  19. kinginkalteri

    kinginkalteri Well-Known Member

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    Itsellä ei ole tuntimittaria, mutta pyörä on -06 eikä varmasti ole tunteja vielä tullut yli 50h,
    vaikka pyörällä käy kaksi ihmistä ajamassa. Tälle kesälle 5 krt päässyt ulkomailla töissä olemisen takia isolla crossilla ajamaan, eikä tuo kunto ole niin hyvä että juuri jaksais yli 30min ajaa yhdellä kertaa. Siitä on heleppo laskea.

    Seuraavaan uuteen pyörään tulee kyllä tuntimittari heti uudesta alkaen, pitäis melkeen nyt talven/syksyn aikana hankkia.
     
  20. maukebsp

    maukebsp Lynx R 8

    Vs: Moniko kelkkamies ajaa kesät crossipyörällä? +jutustelua lajista

    tuttu osti kotarin 06 ja ei se tosiaan oo paljoa enempää ajettu ku 20 h vaikkei tuntimitaria ookkaan, kaverilla oli polvi ollu paskana ja aina menny paskaks ku oli yrittäny ajaa 2v ajan. mutta paha se on arvioida tunteja jos ei oo tuntimittaria. itellä 1/3 tunneissa tulee koneen lämmitelyssä ja loput vasta ajossa. tänä vuonna on ollu vaan nii kuuma kesä ettei oo palio tullu tunteja. ainakaan mulle. nii ja en minä tosiaankaan aja 10h vikossa vaan ehkä kerta viikossa ja 4-6 x 10-15min . paikat rupee pikkuhiljaa tottumaan mutta kunto ei. eikä jaksa lenkkeillä ??? harrastus on kyllä mukava. Onko se raahen rata hyvässä iskussa?ois mukava käyä kokeileen mutta matkaa vähä liikaa..mutta onhan siinä se motocafe!! jos kelkka kuumetta kävis vähä nostattaan samalla
     

Suosittele tätä sivua