Moto-Ski vm 1967

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä maturi, 5/12/08.

  1. maturi

    maturi Member

    Löytypä hienot sivut...Mulla jemmassa vintillä vanha Moto-ski Delta merkkinen kelkka vm-1967 sassin 275 kuutioisella koneella.Onkohan tommonen kuinka harvinainen vekotin ja oisko jollain kokemuksia moisesta vekottimesta.Ajettu sillä on viimeksi joskus 90 luvun alussa mutta on pakoputkea lukuunottamatta osiltaan täydellinen.Sinä muuten on semmonen muovimatto(alunperin kyllä kumia)Toi muovi matto on peräisin 320 lynx kelkasta jossa se on ollu myös uutena,en tiedä kuka semmosen siihen oli laittanut mutta oli paikoillaan kun kelkka uutena ostettiin(1977).
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Nonii,
    alkaahan täältä löytyä näitä vintageja.
    Alkaa olemaan maturi sulla sellanen "limited edition"-malli.
    Laitteleppas vintiltä kuvia kun kameran kanssa satut asialle.
     
  3. maturi

    maturi Member

    Jaa,no täytyy ottaa kuvia,kelkka on siellä osina mutta saahan siitä kuvia kunhan saan ne vaan tänne jotenkin siirrettyä.Voisko tosta päätellä ettei noita ihan joka nurkalla ole,vaikka en sitä aarteena oo ikinä pitäny on vaan mun eka kelkka jolla 12 vuotiaana aloin "harrastelee".
     
  4. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    60-luvun kelkka on kuin 30-40 luvun auto eli kohtuu harvinaisiahan noi ovat.

    Ikuisuus projektejahan löytyy/näkyy vähän siellä sun täällä mutta ne entisöidyt yksilöt ovatkin sitten niitä helmiä joita passaa ihailla jonkun 2000-luvun sähkölaite/sormi suussa omistajien jotka eivät itse osaa omalleen mitään tehdä vaan aina kärrätään peli merkkihuoltoon...
     
  5. maturi

    maturi Member

    Enpä oo vieläkään sannu vintille kiivetyksi....jos jossain vaiheessa..
     

Suosittele tätä sivua