Muistaako kukaan tätä kasettia?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Viikinki, 14/10/07.

  1. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Löysin miljoonalaatikostani erään vanhan kasetin, josta oli kuitenkin nauha poikki.
    Muistan saaneeni sen syksyllä -97 vaihdettuani uuteen 98-Ski-doo'on.
    Tällöin Ski-Doon jälleenmyyjänä taisi olla K-ketju jonka tuottama tämä kasetti oli.

    Sinällään kasetti oli täynnä pelimannimusaa ja biisien väleissä mainoksia, joten
    ei se suuresti säväyttänyt, paitsi kaksi biisiä. Toinen oli nimeltään "SKI-DOO - Bombardier"
    ja toinen "Lapin maa".
    - Ensimmäinen kertoi äijästä jolla ei paljoa vosuja ollut ja naapurin Teuvolla oli.
    Teuvolla myös Ski-Doo, jonka sälli epäili olevan syynä menestykseen. Kaverikin päätti hankkia Ski-doon,
    ei tullut vosuja, mutteihän se sälliä enää vituttanut, olihan hänellä nyt Ski-Doo.
    - Toinen biisi kertoo kuinka mukava paikka kelkkamiehelle on Lappi ... nautitaan snapseja ja silleen.

    Jos vain joku muistaa ja löytää biisit, niin pistäkää ihmeessä talteen sähköisessä muodossa ja pankaa
    jakoon - tai lähettäkää e-postilla.  ;)
     
  2. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Taitaapa meikältä löytyä tuo kasetti :D ..jossain tuolla laatikon pohjalla.
    Itse asiassa tässä joku aika sitte pyöri mielessä tuo "on mulla skiidoo - bombardier.." -kappale, vaikka polariksella mennäänkin. Outo juttu! ::) ;)
     
  3. n.k

    n.k Well-Known Member

    mullakin tuo kasetti, nyt prkl alko soimaan päässä tuo "skii-doo-bombardier" biisi ;D
     
  4. Viikinki

    Viikinki Kasipätkä pätkä-Xterrain!

    Saatteko mitenkään sitä biisiä sähköisesti talteen ja e-postilla eteenpäin?
    ...tai muuten vaan jakoon?  :D

    Sillä kasetilla oli toinenkin (hyvä) biisi , jossa laulettiin jotain "kelkkamiehen unelmaa... jospa ryypyn vielä sais".
     
  5. n.k

    n.k Well-Known Member

    ei onnistu mulla ainaskaan :-\
     
  6. skidoohihhuli

    skidoohihhuli Nothing......

    Lähettäkää mullekkin jos saatte niitä sähköiseen muotoon :)
     
  7. kekkuli79

    kekkuli79 Well-Known Member

    mahtokos sitä löytyä kaiken kansan kuultavaksi
     

Suosittele tätä sivua