MXZ 600 vakaimen pusla ei kestä

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä raju, 29/12/10.

  1. raju

    raju Vanha mutta toimii :)

    Kelkka tuli minulle kesällä ja siinä oli vasemmelta puolelta tuo vakaimen pusla rikki.
    Minä niittasin sinne uuden puslan, mutta nyt muutaman tankin ajelun jälkeen se oli jälleen palasina.
    Ja oli varmaan mennyt jo ensikilometreillä, kun vakaajatanko oli jo ehtinyt hakata runkon aukkoa soiroksi.

    Nämät ajot tuli paukutettua Joulun aikaan Pyhä-Luosto alueella ja siellä ei lunta ollut paljoa, eli normaalia enemmän kantoa ja kiveä oli tarjolla.

    Nyt mietin että onko nuot MXZ:tan vakaimen puslat normaalisti noin heikkoja ?
    Vai onko foorumin tietäjät sitä mieltä, että jousituksessa jotain vialla ?
     
  2. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: MXZ 600 vakaimen pusla ei kestä

    käytä vakain kädessä ja kato onko se varmasti suora
     
  3. raju

    raju Vanha mutta toimii :)

    Vs: MXZ 600 vakaimen pusla ei kestä

    Kyllä mielestäni mitoin että vakain olis OK.
    Mutta pitää tutkia vielä, kun muutenkin vielä se uus pusla asentamatta.

    Taidan ottaa myös etupamput irti ja verrata niitä... jotenki perstuntumalta oli ajossa tuo vasen puoli löysempi.
     
  4. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Vs: MXZ 600 vakaimen pusla ei kestä

    Katoppa että eturunko on ehjä,nimittäin yhdellä kamulla xcr440-pollessa oli samaa vikaa,puslat rikki vähän väliä.Syynä oli murtunut eturunko,keula pääsi "elämään" liikaa,ja se hajotti puslan.
     
  5. raju

    raju Vanha mutta toimii :)

    Vs: MXZ 600 vakaimen pusla ei kestä

    Noh, kyllä tuo pulkka tuli syksyllä purettua ja kasattua niin perusteellisesti, että olisin kyllä huomannut jos runko olis pehmennyt...

    Mutta toisethan ottaa koko vakaimen pois, loppuu kuulemma keulan nakkelu sivuttain.
    Vois tietysti piruuttaan itse kokeilla miltä tuntuu, kun tuota ovaalia ei kuitenkaan tule ajettua 8)
     

Suosittele tätä sivua