Naaman teippaminen

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä juho_u, 3/1/10.

  1. aaaltonen

    aaaltonen Skippa Doo mx z 600 -98

    Vs: Naaman teippaminen

    ite käyttäny tuollaista sinisalon naamamaskia

    [​IMG]

    lisäksi halppis kypärämyssy, sinisalon ajolasit ja sinisalon crossikypärä, eihän tuo oo naama jäätäny ainakaa noilla.
    Maskia piti vähän tuunata, itellä kun tulee puuskutettua aika paljon ajaessa ja suun kautta hengitettyä niin ilmareikiä piti vähän isontaa että happea paremmin saa.
     
  2. sprider

    sprider Well-Known Member

    Vs: Naaman teippaminen

    Tuommonen neopreeni naamasuoja on hyvä eikä oo pahan hintanen.
    Jos ei tuommosesta piä ja tykkää teippailla nii urheiluteippi toimii hyvin..
    Toki se on vähän ilkeetä repiä sitte irti naamasta ja joittenki iholle voi tehä kipiääki.. Jokanen tavallaan!
     
  3. 700_Tripled

    700_Tripled Oskebo Poro

    Vs: Naaman teippaminen

    Minulla on tuon tyylinen puolimaski Scottilta ja sen päällä normaali silkkihuppu. huppu sen vuoksi että tuo maski asettuu nätisti kypärän sisään.
    Menee korvien yläpuolelle tuo maski, niin ei jää yhtään poskipäivä tuulen armoille.
    [​IMG]
     
  4. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: Naaman teippaminen

    ^Normaali hetero-mies ei voi käyttää tuommosta. (hetero-mies = ylipainoinen, huonokuntoinen, ruma ja ajotaidoton.) :)

    Jos pitää tehdä muutaki ku istua siinä sohvalla niin happi loppuu.
     
  5. 700_Tripled

    700_Tripled Oskebo Poro

    Vs: Naaman teippaminen

    Pikkusen niittejä laittelee, niin ei ole enään kovin heteromainen ;D
    Tuo scottin maskin läpi kulkee ilma hyvin.
     
  6. Jysse

    Jysse Guest

    Vs: Naaman teippaminen

    Mulla on ollu scotin maski jo pitkään ja kokeilen sitä joka kausi ja tuun aina samaan lopputulokseen -- happi loppuu. Niin kuin tuossa yllä totesin, että jos se päässä voi olla rauhassa niin ei ongelmia, mutta heti ku syke nousee ja tarvii enemmän happee niin ainakin mulla sitä ei saa tarpeeksi tuon läpi. Pitäis varmaan leikellä kasvo-osaan suun kohdalle reikä.
     
  7. 700_Tripled

    700_Tripled Oskebo Poro

    Vs: Naaman teippaminen

    Onko sulla suu-osassa kandas vai onko se kokonaan samaa materiaalia ?
    Kyllä itelläkin rupeaa happi loppumaan jos pitäs kelkkaa lähteä kaivamaan, ja ei varmaankaan johdu 15kg ylipainosta tuokaan.
    Pitää napata kuva tuosta, jahka löydän kameran lasten jäljiltä.
     
  8. Pamse

    Pamse Lynx Enduro 500 -02 :)

    Vs: Naaman teippaminen

    Luin topicin ja tuo Finnslavan Tundra (vai miten se kirjoitettiin) sai niin hyvät kehut että mistä niitä saa ???

    Itse olen käyttänyt pelkkää buffia, mutta on aika ilkeän tuntuinen kun kastuu hengityksestä, mutta tuo teippaus kyllä kans kuulosta aika hyvältä ja halvalta konstilta suojata naama pitääpä koittaa!
     
  9. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: Naaman teippaminen

    Scottin huppu ja HJC:n hengitysilmanohjain + lasit niin ei kyllä enää kovin isoja reikiä jää, josta naama jäätyis.
     

Suosittele tätä sivua