nenän nahkanvaihtoviikko

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä STIGA, 28/1/07.

  1. STIGA

    STIGA kelekaton

    klyyvari tuppaa paleltuun kovilla pakkasilla.mulla on tommoset scott:n otg lasit ja siinä saman valm.klyyvarisuoja micro vai ultra koselie.suoja vaan ei oikein tahdo istua hyvin,
    jääpi rakonen nenävarren kohtaan,eipä se muuta tarvi kunnon pakkaskelillä.onko kellä kys.laseilla ja millasia virityksiä. muita kuin teippisellaisia.lasit on muuten helkkarin hyvät, laajarunkoisena täyttää hyvin grossikypärä aukon,ainut että saisi olla pikkusen tiiviimpi foami.pakkaskelillä käy viima otsaan jos ei ole kypärähuppu vedettynä kunnolla silmille.
     
  2. theless

    theless LYNX RS -14 "rottalynxi evol. 2"

    smithin snow pistoneihin tulee mukaan aivan loistavasti toimiva naama maski, ei palellu posket eikä nenä.. suosittelen. Vaiha scottis smitheihin ni rupiaa toimimaan ;)
     
  3. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Kyllä mulla toimii hyvin scotin thermamaxit ei oo niillä laseilla vielä nokka paleltunu
     
  4. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    jommasin finn svaalan hupun, heitti jäätymästä :D hyvin istuva, ei hiosta, ei jäädy lärviin kiini. matskuna sellasta neopreenin tyylistä jossa nukka sisäpuolela
     
  5. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Mulla on varalaseina nuo scottin enduro otg:t, ja ei kyllä ole klyyvari jäätyny ikinä. Tuo hjc:n hengitysilmanohjain suojaa ainaki mulla hyvin nenän seudunki eli kannattas vaikka semmosta kokkeilla aluksi :)
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Näette (ehkä) ensiviikolla paleltuneen nenän kuvan jos ei tipu sitä ennen pois koko nenä kaverilta ::)
     
  7. STIGA

    STIGA kelekaton

    laittoin tuon scotin windstopper hupun .nyt ei jäädy nekku,nyt jäätyy alempana olevat lärpyttimet (ne jotka välillä höplättävät skeidaa) huppuun kun piti tehdä reikiä suun seudulle.suo siellä.... ;D
     
  8. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Ootsä muka joku laulaja Jackson jolta nenä tippuu kanveesille?
     
  9. tsammy

    tsammy Well-Known Member

    Joops pari kertaa itekki nenän palellutin tossa viimetalvena... joskos ostas smithin lasit sit
     
  10. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Nyt ei enää tarvi pelätä että nenä tai kasvot yleensäkin paleltuisivat.
     
  11. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    Juu. mulle sattu oikein sopivasti 32 asteen pakkanen juuri sinä päivänä kun sain kiilakopan... noh eihän siihen tarvittu kun 2km reissu niin selevä peli..... Ostin neopreeni suoja hinta oli huikeat 4.05€. ei jäävy enää tai sitte tuolla kiilakopalla ei saa semmosia vauhteja kelattua että jäätyis. Tosiaan ainoa huono puoli on että kastuu aika herkästi mutta kuivaa kyllä nopeaa. Ja äkkiä siinä hengästyy kun on niin pienet röörit mistä ilma kulkee. Suojaa nenää myös.
     

Suosittele tätä sivua