on ne kelkat ihan hienoja vaikka niitä tarroja ei revittäis. jopa hienompia jossain tapauksissa , mutta varotus tarrat saa kyllä lähteä lätkimään.
Minkä takia ne tarrat pitää repiä, mahtaa olla aika junnujen hommaa tuo tarrojen poistaminen? Mun mielestä kelkat on aika alastoman ja tollon näkösiä ilman tarroja.
Niinno, jotku näyttää paremmalta ilman tarroja, toisissa on tehdas teippailuissa onnistunu. Mutta sinänsä ihan sama mulle. Jokainen tehköö kelkalle mitä ite tykkää. Pari hyvännäköstä esimerkkiä molemmista, lainaan ilman lupaa :
Tuossa esimerkissä alempi kelkka on paljon siistimpi, en tiiä kenen teippaama mutta hieno silti.Tollon näkönen ilman tarroja.
Eikös tossa just lue että ''Pari hyvännäköistä esimerkkiä MOLEMMISTA'' eli toisesta teipit poistettu ja toisessa teipit paikallaan.
Eipä oo tullu viel tarroja revittyä, mutta kyl ne täs joku päivä pitäs varmaa repästä poies ;D Tietääkö kukaan mistä vois tilata reviin "erikoiskuomun"?
Itteppä en tarroja kelkastani revi, koska ulkonäöllä ei ole minulle niin suurta merkitystä (kunhan kelkka muuten pelaa), muutenkin revit ovat yleensä tyhmemmän näköisiä ilman tarroja kuin tarrojen kanssa, joten mitäpä sitä jälleenmyyntiarvoa turhaan laskemaan.
Itse olen poistannut nuo varoitustarrat hitoille heti jo vuodesta 2000 ja hintaan en ole huomannut ko. toimen pitellä olevan mitään vaikutusta. Uusista kelkoista en ole vielä täysin tarratonta yksilöä vielä nähnyt.
Eipä ole ollut eroa onko tarraton vai tarrallinen versio vaihtokamppeessa. Eiköhän se kunto ratkaise.
Ei varmasti, mutta jos on kaksi muuten samankuntoista kelkkaa, mutta toisesta on revitty tarrat ja toisesta ei niin ainakin itse ostan sen jossa tarrat ovat paikoillaan.