Ovaali!!

Keskustelun 'Kisat' on aloittanut käyttäjä Byebye, 14/11/06.

  1. Byebye

    Byebye Guest

    Onko täällä ovaali-kuskeja?
    Ja missä ois kisoja?
     
  2. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Kaikki ympyrää ajaneet eksyneet radalle ja kisat lopetettu ;D

    Ei kun oikeesti kisojen pitäminen on lopettu ja Reiska ossoo kertoa lissee miks
     
  3. janppa

    janppa Guest

    Nii ja Kiteellä kait ainoa viralliset mitat täyttävä ovaali. Tuli käytyä muutamana vuonna katsomassa ja Yamahan SRX:t siellä potin yleensä vei.
     
  4. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Laji on "jäissä" tällähetkellä ja ainakin itse uskon/toivon, että se tekee vielä paluun joskus tulevaisuudessa. Lajiin kuin lajiin tarvitaan hyvä organisaatio ja yhteistyökumppanit pyörittämään palettia. Ovaalin osaltakin välillä niin oli, mutta lisää aktiivisia järjestajiä ja puuhamiehiä olisi tarvittu. Laji on kyllä mukavaa katseltavaa, varsinkin kun katsojat voivat yleensä nautiskella lämpimässä katsomossa.

    Monille kulmakiveksi muodostui piikkien salliminen kelkoissa. Itse tykkäsin ajaa piikeillä ja ilman, puolensa kummassakin. Tallissa odottelee vielä valmiit palikat tulevaa asennusta joku päivä..
     
  5. Byebye

    Byebye Guest

    Niin, olis se hienoa että noita ovaali kisoja joskus vielä järjestettäis.. Vois olla jokunen EX-snowcrossi/enska/sprinttari kuskikin kiinnostunut kun, 54,5% on jo jonkin asteen vamma... Välilevyn pullistum(i)a tai repeytym(i)ä tai muuten vaan jo rautaa selkään niitattu.. Eipä kipu olis sama kun patikkojen/kumpareiden yli-hyppelyssä ja meno olis samaa luokkaa kun Speedway:ssä  ;)
     
  6. Byebye

    Byebye Guest

    Monille kulmakiveksi muodostui piikkien salliminen kelkoissa. Itse tykkäsin ajaa piikeillä ja ilman, puolensa kummassakin. Tallissa odottelee vielä valmiit palikat tulevaa asennusta joku päivä..
    Eiks toi piikkijuttu vähän niinkuin kuulu tohon hommaan ??? ??? Mulle se ei ois ollu mikään kulmakivi, nasta kun nasta ja sehän on vielä nastenpaa kun niitä nastoja kiinni pistää saa.. Noh JOO..

    Olisko halukkaita lähteä messiin(pikku galluppi) ;D
    Mä olen yksi

    -Reimond varmanakin..
    Ja tähän lisää nimiä sitten..
     
  7. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Kisa kuin kisa vaatii osallistujia ja organisaation joka järjestää kilpailun. Se että on rata , ei vielä riitä.. Ja että 1-10 kuskilla on halu ajaa ovaalia, siitä ei vielä kisaa saa aikaiseksi.
    Kilpailut maksaa järjestäjille ja kilpailijoille, ja katsojat sen lystin osaltaan kustantavat.
    Toivottavasti kisoja saadaan tulevaisuudessa.... piikeillä tai ilman... radasta riippuen.


    Mr Cool

    ( Kemijärvellä ovaalilisoissa -96 )
     
  8. Ike

    Ike RossiMaksi

    Voishan tuota kokeillakkin... Möhköllä mutkaan ja toivottavasti uloskin.

    [​IMG]

    Ike
     
  9. Race

    Race Well-Known Member

    Mukana oltas. Sama mulle ajettasko piikeillä vai ilman. Mieluummin ilman, helpompi muuttaa kelkka taas enska säätöihin.
     
  10. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Muuten vois osallistua, mutta ko on niin laho pää, ettei muista ikinä mihin suuntaan se seuraava mutka olikaan ... ::)
     
  11. Byebye

    Byebye Guest

    ;D Niin, sehän se onkin niin pirullista.. Tiukka oikea, loiva vasen jne.jne. ;D
     
  12. rpv

    rpv Well-Known Member

    mulla on jostaki semmonen muisti kuva etta viime tai toissa talvena ois kajaanin raviraalla ajettu tuo ovaali kisa.. en kait mina nain vaarin voi muistaa ? ;D
     
  13. jkomu

    jkomu GL360S

    Kyllähän se ajettiin. Samallalailla se mie muistan :)
     

Suosittele tätä sivua