Päijät-hämeen seutu

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä PIEKMALA, 18/12/06.

  1. petez

    petez Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Yksi talkoolainen ilmoittautuu.

    Klo 1300 pitää olla duunissa, joten aloitellaanko ajoissa?
     
  2. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Sun naama on jo nähty ;D
    Olisko se klo 9 tai 10 alotus. Kaikki sormet ja varpaat ristiin että saatas lupa Vierumäkeen!
     
  3. petez

    petez Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Voin laittaa naamarin päähän, niin et tunnista ;D

    Todellakin sormet ja varpaat ristiin Vierumäen luvan puolesta !!!

    Startti passaa ysiltäkin, jos et tunnista mua niin tulen musta-keltaisella mönkijällä hehee...
     
  4. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Kyllähän sut ajotyylistä tunnistaa :p
     
  5. petez

    petez Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Mihin turisti tavoistaan pääsisi ;D
     
  6. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Kyllä sä jotai muuta olet ku turisti sen mönkkärin sarvissa :), kelkkailu erikseen ;D
     
  7. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Mä en pääse ens Lauantaina. mut yritän kyllä tulla sit seuraaviin. Onko tullu talkoista ja muista sähköpostia ku mulle ei ainakaan ole tullu? Ja olen maksanut jäsenmaksun :p
    Taitaa tässä jo vähän poltella, ku tällä viikolla on tehty kelkkaan parannuksia ja ostin itselleni suojapaidan.
     
  8. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Ei ole vielä tullu postia. Hätyyttelin Kimmoa jo asiasta :)

    Täällä ei oo rassattu kelkkaa, uudempaa vaan etsitty ;D
     
  9. -JPV-

    -JPV- Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Ei ole vielä jäsenkirjettä lähteny.....sihteeri työstää sitä.....alkuviikosta lähtee jakeluun. 8)
    Oma osallistuminenkin talkoisiin on epävarmaa, selviää vasta loppuviikosta :-\
     
  10. petez

    petez Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Jude, alkaako tulevan la talkoot ysiltä vai kympiltä ?

    Nyt on kelkanvaihto aika lähellä...ei oikein meinaan pysyä äijä ajohaalareissa ;D
     
  11. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    No mun puolesta voidaa mennä vaikka jo ysiltä alottelemaa. Klo 10 on kokontuminen Shell Heinola.
     
  12. -JPV-

    -JPV- Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Kokoontuminen saatetaan muuttaa Vierumäen Kelolle.....turhaa sitä ees sun taas ajelee. Tiedotetaan tästä vielä lähempänä !

    Tosin en vieläkään tiedä pääsenkö itse mukaan :-\
     
  13. -JPV-

    -JPV- Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Nyt Heinola-Vierumäki välille (Huukin reitti) on löytynyt uusi Ura, jolla päästään kiertämään tuo louhos työmaa. Maanomaistajien sekä kahden muunkin tahon kanssa ollaan päästy sopimukseen uuden uran sijainnista.
    Uran toteutumiseen tuli muutamia ehtoja, jotka tulee aikanaan ilmi reitin varteen sijoitettavista opasteista. Näitä ohjeita (käskyjä) on NOUDATETTAVA, tai reitti suljetaan.
    Yksikin virhe / moka reitillä voi johtaa uran sulkemiseen !
    Uran sijainti julkaistaan myöhemmin, kunhan se saadaan ennen talven tuloa raivattua ja merkattua.

    Kiitokset Ekille vinkistä, ilman sitä ei olisi tullut mieleenkään lähteä kysymään tuohon uraan lupia. "Pienen" väännön ja ihmeen jälkeen saatiin kuin saatiinkin asiaan hyvä lopputulos.
     
  14. petez

    petez Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Mahtavaa JPV !!!

    Sinussa on poliitikon ainesta, mutta älä lähde sille tielle koska kuka sitten vääntäisi rautalankaa maanomistajien kanssa urista ;)

    Uratalkoita odotellessa...
     
  15. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Ja PJ ainesta ;D Hyvää jatkokautta!!
     
  16. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Hienoa JPV! Yrittäkää nyt kaikki valistaa tuota uuden uran lupaasiaa kaikille tutuille kelkailijoille, ketkä eivät välttämättä foorumia lue. Taitaa olla tää viimeinen vaihtoehto jos meinataan Vierumäkeen kelkkailla.
     
  17. -JPV-

    -JPV- Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Ja pa...t, joku muu jatkaa PJ:nä !! :p Mulla on siihen hyvä vaihtoehto.....sillä kaverilla on ideoita vaikka mihin sähkölinjoille yms yms.....ja nimimerkissä on neljäkirjainta. 8) Mutta se mies ei ole Urpo ;D
    Mulla enää 47 päivää jäljellä......on kuin joulupukkia odottelis. ::)
    Ei musta Poliitikkoa tule, mä en osaa valehdella tarpeeksi ;D

    Kyllä se vaan noin on että jos tämä mahdollisuus nyt tyritään niin sitten ei Huukissa enää ajeta. :'(

    Kyllä täällä Etelä Suomessa tuntuu osa maanomistajista olevan kovasti tarkkoja omaisuudestaan / maistaan ja jostakin syystä kovin moottorikelkka vastaisia. Ja sitten on niitä että kun soittaa ja kysyy lupaa niin niille käy kaikki, saa ajaa missa vaan.
    Ja yksi mikä täällä vaikeuttaa lupien kysymistä on se että metsätilat on hyvin pieniä ja maanomistajia saattaa löytyä todella monta pienellekin matkalle.
    Ja sitten on metsäyhtymiä ja perikuntia joissa päättäjiä saattanee olla useampia, näistä harvemmin saa yhdellä soitolla mitään vastausta.

    Noi kaikki edellä mainitut kohtasin että tuo kiertotie toteutui ! ???
     
  18. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    Eikös kaikilla johtajilla ole neuvonantajat ja tiesmitkä asiantuntijat, niin sullakin PJ ;D

    Meinasin avautua tähän pikkusen mut olkoon :p Liittyen eri harrastuksiin metsässä ;)
     
  19. -JPV-

    -JPV- Well-Known Member

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    No avaudu edes vähän ? Kerro ny !
     
  20. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Päijät-hämeen seutu

    No en ala puimaan tätä hommaa täällä. Kyllä sä tiedät mihin se yks hyvä reitti vaihtoehto kaatu jo aiemmin
     

Suosittele tätä sivua