Päivän deitti ilmoitus...

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä MikkoY, 4/1/07.

  1. MikkoY

    MikkoY Polaris 600 HO Fusion Race

    ;D ;D ;D

    Nyt kaikki sinkkumiehet ottamaan yhteyttä!
    Kriteereitä ei pahasti ole...



    italialainen nuorimies 75

    stop! tässä olisi vapaa 31v tytönhupakko täältä helsingistä 06.arealta etsin sua pysyväksi elämänkumppaniksi rinnalleni toivon että olet valmis tälläiseen pysyvään IHMISSUHTEESEEN tositarkoituksella ja toivon että olet täältä helsingistä kauempaa en sua lähde tavoittelemaan toivon myös että olet raitis et juo etkä polta myöskään sillä itse olen raitis pukeudun sporttisesti vaikkA EN OLE MIKÄÄN HIMO urheilija mutta en ole myöskään sohvapeuna liikun kuitenkin jokA PÄIVÄ JA OTAN ELÄMÄN VAKAVASTI ja elän joka päivän kerrallaan ja katson mitä huominen tuopi tullessaansa sinä voisit olla ikä haarukkaa 31v-34v ja myös hyvännäköinen itse olen komea ja ihmisennäköinen asun yksin ja omillani toivon että olet mukava kiva huumorintajuinen nätti mies kuitenkin olet han komea ja sporttinen ja käytät buutsejA JA MYÖS SULLA VOISI OLLA PITKÄTUKKA SE TEKEE MIEHESTÄ HYVÄNNÄKÖISEN OLET HAN KIVA IHANA ILOINEN OMAAT ELÄMÄNMYÖNTEISEN ASENTEEN JA MYÖS OLET HAN USKOLLINEN ET PETTÄVÄÄ SORTTIA BAAREISTA EN LÄHDE SUA HAKEMAAN TOIVON ETTÄ ALKOHOOLI EI OLE SULLE ONGELMA OLET HAN HELLÄ KÄTINEN TYKKÄÄT KÄYDÄ KARAOKESSA SHOPPAILEMASSA DISCOISSa tahdon että meillä olisi jotakin samaa kun itse teen musiikkia työkseni voisit olla muusikko taikka opiskelija piilolinssit voisivat pukee sua pukeudut han mustiin lewiksiin ja esim huppariin tai ruutupaitaan ja olet oma itsesi olet mies joka ei naista jätä et ole pettävää sorttia etkä myös ole naisiin menevä olet uskollinen vain yhdelle ja olet onnellinen vain minun kanssani sulla voisi olla auto vaikka buikki olet aurinkoinen ja hyväntuulinen ja käytät mua amorin tuolla puolen sexi ei ole meille heti ensi alkuun muodissa mutta saat olla hoikka ja kaunis partaa ei saa olla eikä viiksiä sun luonteesi saisi olla rauhallinen et saa olla pikkupoika etkä poikamainen vaan sinä voit olla mies mutta saat olla menevä poika kavereiden kanssa kohan olet uskollinen minulle ja sulla voisi olla vihreet taikka siniset silmät kohan olemme toisillemme luotuja ja odotan että kemiamme sulautuvat toisiimme ja että meillä olisi samat tunteet toisiamme kohtaan ja olisimme toisillemme luotuja ja odotan että olemme onnellisa yhdessä ja kuulumme toisillemme ja olet hymyilevä ja aurinkoinen toivon sinun olevan mies joka rakastaa vain mua eikä ajattele muita naisia kuin mua ja ole oma itsesi älä näyttele äläkä ole diiva eikä pojan koltiainen tässä olisi hieman itsestäni olen taru ja mulla on tummanvaalea tasapitkä tukka käytän meikkiä ja teen työkseni musiikkia keikkailen sopivan verran olen hymyilevä oma itseni olen aurinkoinen ja pirteä tytsy mulla on vihreät silmät ja olen kauniiksi kehuttu olen kiva iloinen rehellinen en jätä enkä petä en saa lapsia olen sädehtivä enkeli iltojen ilo aamujen virkku olen oma itseni ja olen mukava ja huumorintajuinen hymyilen joka päivä olen itsenäinen ja sosiaallinen olen sellainen jonka kanssa pystyy olemaan olen positiivinen ja reali luontoinen olen romanttinen olen aina menossa mutta jos sut saan elämääni en voi aina olla menossa sillä voidaanhan kahden pitää hauskaa olen sosiaallinen tulen juttuun ihmisten kanssa ne jotka tunnen olen valoisa ihminen olen auttavainen ja avulias myös olen tunteellinen auttavainen ja uskollinen sitten näet kun tavataan ja soitellaan odotan ja luotan että olet aikuinen fisku fiini mies otappa pian yhteyttä minuun jään odottamaan sun yhteyden ottoasi nimimerkki dooris 75- vastaustasi odottaen TARU- VOIT OLLA PITKÄTUKKAINEN MIES VASTAA PIAN PS OLEN HERRKKÄ LUONNE VASTAA PIAN"
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    No huhhuh :eek:
     
  3. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    dooris meinaa olla hiukka kranttu ;D
     
  4. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Mikäs linkki se tämmönen on?
     
  5. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    No on meleko tiukat vaatimukset ;D
     
  6. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Jaa tuollaisenko ilmoituksen se musta laitto... ;D
     
  7. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Jos tuo litania oliki sitä varten, ettei mahdolliset ehdokkaat hoksais kiinnittää huomiota tähän ;D

    Ei pääse myöhemmin sanomaan että nyt vasta kerrot ::)
     
  8. cooper

    cooper zr 580 efi

    voi harmi ku mie en oo 32 vee ja mulla ei oo buickia, ooppeli kylläki rötköttää pihassa ;D (sitte joskus)
    tuossa ois varmaan naista kerrakseen, ei kyllä sanonu että osaako laittaa ruokaa?
    ei kehtaa riskeerata, jos se ei sitte osaakaan niin on koko elämä pilalla :(
     
  9. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    nuppi meni tosta sekasin, eukko kirkoitti niin sekavia. liekkö ollu aineissa?!
     
  10. JS34

    JS34 Active Member

    Toisenlainen deitti ilmoitus...

    [​IMG]

    ;D
     
  11. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    ^^ toi oli erittäin hyvä ;D ;D
     
  12. maukka73

    maukka73 Lynx G-Type Enduro 500 1997

  13. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    toi on hyvä ;D ;D
     
  14. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    [​IMG]
     
  15. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    ei taida poijat olla enää sinkkuja noitten ilmoitusten jälkeen ... vai mitä luuletta  ;D ;D
     
  16. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Jos en nyt ihan väärin muista niin Hannu Karpo teki jutun tuosta Wäinöstä? Ainakin samanlaista rehellisyyttä tästä miehestä löytyy kuin mikä oli Hannun jutussa ;D ;D
     
  17. MrQuis

    MrQuis -84 Poro okkeli -86 Aktiv Karibo -95 Lynx GL 360 S

    Tämän täytyy olla yksi parhaista sinkkuilmoituksista ikinä. Sen kerrotaan olleen Atlanta Journalissa.

    "MUSTA SINKKUTYTTÖ etsii miehistä seuraa, toinen puoli merkityksetön. Olen kiltti tyttö ja RAKASTAN leikkiä ja pelailla. Rakastan myös pitkiä kävelyitä metsissä, ajelua autollasi, metsästys-, kalastus- ja telttailuretkiä, mukavia talvi-iltoja nuotion äärellä lepäillen. Kynttiläillalliset saavat minut syömään kädestäsi. Kun tulet töistä olen etuovella vastassa, päälläni ainoastaan se minkä luonto minulle antoi. Soita (404) 875-6420 ja kysy Daisya! Minä odotan...."

    Yli 15.000 miestä löysivät itsensä puhumasta Atlantan Eläinsuojeluyhdistyksen kanssa 8-viikkoisesta mustasta labradorinnoutajasta.
     
  18. Loppasuu

    Loppasuu AC Bearcat 570xt -12

    :-X sillo otti kyllä pattiin.. ;D ;D
     
  19. Heimo Paila

    Heimo Paila Summit X -17

    Ei deitti mutta työhön otto ilmoitus hesarista vuodelta -43

    [​IMG]
     
  20. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Ei jumalvita.. ;D
     

Suosittele tätä sivua