Pakin piipitys

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Killeri, 20/11/06.

  1. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Saako sitä ääntä pienemmäksi tai kokonaan pois 02 endurosta?
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Saa, ota pari kpl korvatulppia ja pyöritä ne yhdeksi mytyksi ja työnnä sen summerin reijästä sisään. Hiljenee kummasti 8)
     
  3. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Helpompi ois varmaan ottaa ne johot vaan irti ;D Tai edes toinen johto. 8)
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Niin tuosta vehkeestä en ole varma, mut sdi keksintö alkaa sekoilemaan jos johot irrottaa. Ainakin joku tehtaan hemuli väitti näin.
     
  5. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Totta puhut ei siitä kannata piuhaa irroittaa ;D
     
  6. YT

    YT Well-Known Member

    Olisihan se noloa kiihdyttää huoltoaseman pihassa kone unohtuneena pakille. Kyllä se summeri on dementikon pelastus.
     
  7. Vilho

    Vilho freeride

    Sähköpakki ;) Ei ole päällä enää kun käynnistää kelkan.
     
  8. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Asia tuli harvinaisen selväksi. Pitää sitten peruutella tuolla kuorma-autolla piipityksen säestämänä :)

    Sama äänihän kuuluu kun esim. roska-auto peruuttaa, tietysti hieman kovempi ääni.
     
  9. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Ja hyvin toimii??
     
  10. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Ite sipasin RC:ssä paksun teipin siihen summerin reiän päälle, nyt se kuitenki vähän piipittää muttei huuda niin että korpi raikuu niinku aluksi teki..
     
  11. Re

    Re Lynx Re 600 H.O -07

    Onhan tietty samassa summerissa varoittavatkin äänet.Eli voi olla ihan järkevää antaa summerin huutaa kun ajettaessa ei aina tule mittaristoon katsottua mutta äänen voi kuulla.
     
  12. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Erittäin hyvin.
     
  13. Eloidi

    Eloidi Lynx XTrim E-Tec 600

    Väärä asenne pojilla!

    Eikös se just ole makiaa (kuurouttavaa) ku ihmiset tuumaa että "mikäs rekka sieltä nyt tulee?" Ja katso, nurkan takaa ilmestyy Lynxi. X-Trimissä oli ainakin peräkoukku juuri sopivalla kohdalla täräyttääkseen nivusiin epäonnista jalankulkijaa, eikä ne vaimennetut summerit ainakaan luottamusta herätä.
    Ja haluathan toki kuulla kun D.E.S.S herjaa sinua kun yrität käynnistää kelkkasi, ja palohälytinääni houkuttelee paikalle kovin paljon "käteviä" ihmisiä neuvoineen ja nikseineen. Eipähän tarvi erikseen hakea.
     
  14. maroach

    maroach RMK800 '14

    Toinen vaihtoehto on tietenkin, että katsoo mihin pakittaa. Eihän autoissakaan tarvita mitään summeria. ::)
     
  15. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Ja ei taida olla väliä et kuuluuko sitä piipitystä vai ei ja silti maksaja on päälle ajaja.
    Mulle on ihan sama piipittääkö muitten vehkeet vai ei, mutta tuo minun rottilo ei piipitä.
     
  16. Killeri

    Killeri Lynx Re 800 -13

    Minä meinasin hiljentää mutten ottaa kokonaan pois. Olen samaa mieltä maroachin ja jäpälän kanssa.
     
  17. G-T

    G-T Ei kelkkaa enää

    Kunnon lenkin kun ajelee alkaa piipattamaan. ::)
     
  18. peccis

    peccis Assault 850 144" -20

    lähinnä se saattaa unohtua sillon ku pakin jättää päälle ja koneen käyntiin joksikin aikaa....palatessa sitä ei välttämättä muista tervepäinenkään jos ei piipitä :p
     
  19. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Kyllä ääntä maailmaan mahtuu ja eikös yleensä kelkalle ajella eteenpäin. Ei ole häirinnyt piipitykset minua ainakaan jos muutaman sekunnit tillittää. :)
     
  20. ruso

    ruso äkstriimi

    Eipä tuo ääni ole juuri häirinnyt, pistin teippiä pari kierrosta ympäri.
     

Suosittele tätä sivua