pikku kymysys matosta

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä rpv, 2/1/07.

  1. rpv

    rpv Well-Known Member

    dodii.. elikkä kertokaapa viisaammat onko järkee vai ei laittaa tuo matto alle? juu reunoilta näkkyy kankaat aika mukavasti muttaku tossa keskellä ois nuin kivasti tuota kumiseosta jälellä... eihän tuo lumella nytte lähe repeilemämään jos ei missää kivikossa surraa? ??? ja eikait nuo reunat pahammin kovalla ees voi räpsyttää maata vasten..? kertokaas mulle te oi suuret ja mahtavat kelkka keisarit..

    mietityttää vaan että kestääkö se.. moottoripyörä puolella renkaat tottakai menne vaihtoon ku kankaat tullee vaa se on vähä eri asia sielä.. näistä en sitte tiä.. mutta koitetaas ;D



    [​IMG]



    [​IMG]
     
  2. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Kyllä kait tuolla vielä jonkin aikaa rullaa, jos se telan runko on vaan ehjä
     
  3. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Itte en ainaskaa viittis laittaa enää tuota alle. Näyttää sen verran olevan jo heikolla hapella. Onhan siin kelkellä viel lappuu, mut toi on sen näköinen et voi revetä paskaks tuolta reunoilta. Siinä sitä sarvee kasvaa ottaa, ku oot korvessa matto paskana...
     
  4. rpv

    rpv Well-Known Member

    se runko on ehjä..

    joo siis näitä minä oon itekki miettiny että jos se laukeis muttaku nyt alla oleva matto on jo niin sliksi että sille voi ku suditella.. ja ei budjetti anna uuen maton ostoon periksi:(
     
  5. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Näyttää vaan tossa alemmassa kuvassa, vasemmalla keskellä siltä, et olis paska.
    Näinhän se on, valokuva valehtelee enemmän, ku tuhat sanaa.. ;D
     
  6. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Älä osta uutta osta vanha ;D
    Mulla olis varmaan kohta 38harjalla oleva matto kaupan, ajettu n.1200kilsaa
     
  7. rpv

    rpv Well-Known Member

    no nii minä just tässä selvittelin niin myyn ton paska räpsyn serkku pojjalle ku sain sen houkuteltu ;D ja ukko lupasi lainata kuun loppuun asti rahat notta saahaan kunnon matto..

    oisko sulla kuvia siitä matosta? ootko minkälaista hintaa ajatellu?
     
  8. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Tässä ois hyvä matto jos koko sama!?

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=5443.0
     
  9. rpv

    rpv Well-Known Member

    juu koko täsmää laitoin viestiä myyntipalstalle
     
  10. harrastaja

    harrastaja Commander 600sdi 2009. Lynx enduro.2022.

    itselläni oli vastaavan näköinen matto ostamassani kelkassa.kesti 300.km sitten puikot tulivat morjenstamaan
    ja piti toinen laittaa
     
  11. rpv

    rpv Well-Known Member

    nonii ostin uuen paremman maton ja tullee ensviikon aikana :) tolle pitäs joku käyttötarkotus keksiä viellä :p
     

Suosittele tätä sivua