Pohjois-karjalasta reissuun viikolla 10.

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä N-34a, 11/1/07.

  1. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Joo, pitää sitä miettii.. ois siellä varmaa ihan hyvää reittiä kyl.. Pitäs vaa saada paljon isoja kärrejä, et tulis reissu halvemmaks.

    Ketä sille reissulle ois nyt niinku varmasti lähössä?


    1.Minä (ski-doo 500)
    2.revazki (revi)
    3.Minun työkaveri (makkiZ 800)
    4.N-34 (phazer -07)
    5.Race69 (lyne enduro -06)

    Lisätkää varmat lähtiät listaan:

    Tietäs sit ettii mahd. mökkejä yms. majapaikkoja ku porukka on koossa..Sekä kuljetuskärrejä yms shittii..
     
  2. Race69

    Race69 Well-Known Member

    mää oisin lähössä kans jos lähette alku viikosta, ku loppuviikoks pitää valmistautua kisoille... meikällä kulkee 2 kelkkaa, paku+kärri
     
  3. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    joo, alkuviikosta mullekki käy parhaiten. Vaikka heti maanantaina.
     
  4. Race69

    Race69 Well-Known Member

    hyvä hyvä, messissä ollaan :)
     
  5. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Työkaverilla kans 2:n kelkan kärry, Meillähä on kohta kaikille kelkoille kyytikin ;D
     
  6. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Joo, nyt rupes toi Ruka homma kiinnostamaan oikeesti.. jos joku niitä mökkejä sais sieltä edullisesti ni eiku kyselemään vaan, mielellään kelkkareitin vierestä ;D

    rukan MK-reitit: 400/600 km ei vissi riitä meille ;D ;D
     
  7. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Varmaan tiistaista eteenpäin saisin meille mökin 100€/ päivä... ::)
    Pitää kysyy jos sais jonku mökin vaikka lauantaista tiistaille tai keskiviikolle...

    Monen päivän reissua ootte miettiny? ::) Mä oisin neljän päivän kannalla...
     
  8. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900


    No paras ois jos sais mökin maanantaista alkaen, ku ois viikonloppuna muuta hommaa.. mut jos ei onnistu ni voidaa tietty lähtee viikonloppunakin jo. Itselle käy 3-4 päivän reissu. Rahat tietty saattaa loppuu kesken reissun, jos kaikki päivät ajellaan :)
     
  9. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Ketä sille reissulle ois nyt niinku varmasti lähössä?


    1.Minä (ski-doo 500)
    2.revazki (revi)
    3.Minun työkaveri (makkiZ 800)
    4.N-34 (phazer -07)
    5.Race69 (lyne enduro -06)
    6.Mikkole (Polle 500)
    Lisätkää varmat lähtiät listaan:

    Tietäs sit ettii mahd. mökkejä yms. majapaikkoja ku porukka on koossa..Sekä kuljetuskärrejä yms shittii..


    Mikko on tällä hetkellä ulkomailla niin mä meen tavallaan lupailee sen puolesta et se liittyy mukaan. ;D
    Mikko lähtis pakulla ja kärrillä. ::) Eli ainakin kaks kelkkaa siinä kyydissä jos ei löydy isompaa kärriä...

    Se mökki minkä saisin Rukalta on faijan työkaverin oma mökki. Maksimissaan 6. sinne kuulemma mahtuu... ::)

    http://www.sg-media.net/taikaharju/

    Tuollasen linkin faijalta sain et en tiedä et onko toi just se kyseinen mökki mut sijainti ainakin on sama. ;D ;D

    Mut 100€/päivä ja en oo varma mikä päivä sinne pääsis ku kuulemma ainakin viikonloppuna siellä on jotain tyyppejä...
    Selvitetään... ::)
     
  10. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Hyvältä näyttäs joo. Yritä sumplia mökki esim MA-TO tai TI-PE... Jos 6 kelkkaa lähtee, niin vielä pitäs löytää 1kpl kahden kelkan kärryjä ni voitas kaikki mennä 3:lla autolla.
     
  11. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Eli jos mä saan sen mökin maanantaista tai tiistaista eteenpäin niin varaus menemään? ::)

    Käykö tämä kaikille? 8)
     
  12. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    KYLLÄ SE KÄY ;D ;D
     
  13. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900

    Mistähän pöllis sen kolmannen kärryn tai paku/kärry yhdistelmän... ???
     
  14. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Siis keneltä nyt on tulossa ne kaks yhdistelmää? ::)
     
  15. samppa77

    samppa77 MTX NYTRO -12

    Tuo on kuulemma hyvä reitti, itärajan tuntumasta ajaa :) niin ainakin työkaverit kerto, kun viime talvena ajoivat lieksasta kuusamoon... Mut pitää vaan varata bensaa mukaan, et on niitä välietappeja, jonne joku tuo bensaa tankattavaksi, kun ei enää nurmijärvelläkään ole tankkaus mahdollisuutta :(
    Tuleehan sinne kuusamoon matkaa ihan hyvinki :) Mut jos kelit on suotuisat, niin sitähän ajaa minne vaan :D
     
  16. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Taitaa tulla halvemmaks mennä autolla Rukalle ja siel pari päivää ku jos saman taas tekis kelkalla. ::)

    Ja saapahan pidettyy sit reiteillä enemmän vauhtia ku tykittelee pienissä pätkissä eikä missään maratonissa. 8)
     
  17. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900


    Joo, siis tottakai Rukalle ollaan menossa autoilla suoraan.

    Niitä 2- kelkan kuljetusjuttuja oli työkaverillani sekä Race-69:llä
     
  18. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Jos Mikkole on lähdössä [ei oo vielä vastannu tekstiviestiin] niin se lähtee pakulla ja kärrillä... 8)

    Eli eikös meillä sit oo kyyti kuudelle kelkalle? ;D ;D
     
  19. mixuman

    mixuman POLARIS 650 triple SKS / LYNX 5900


    Sit on joo.. täähä menee liian hyvin... paljosta vetoa et 10. viikolla rukalla on -42c pakkasta ;D ;D
     
  20. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Kusen Phazerin tankkiin jos on. :-\ ;D
     

Suosittele tätä sivua