Polaris Edge Touring 340, 2004.

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä kairankulkija, 11/12/07.

  1. kairankulkija

    kairankulkija 550 Indy Voyageur 155"

    Merkki ja malli: Polaris Edge Touring 340.

    Hyvät kokemukset: Vähäruokainen, luotettava, erittäin hyvä ensikelkka(oli minulle ainakin). Pääsee ummellakin suht hyvin keveytensä ansiosta, eikä tehon vähäisyyden vuoksi jaksa kaivattaa ihteänsä kiinni ;)  Alusta oli erinomainen vaikka alla oli huolettomat peruskepit, meni kaksi päällä erittäin mukavasti ja pehmeästi, kantoi kaksi +80kg aikuista ilman pohjaamista.

    Parannettavaa: Oli yllättävän raskas kääntää, tosin minulla oli paikoillaan vuotsolaiset jotka varmasti lisäsi kankeutta.

    Ostopaikka: Ranuan Tarvikekeskus.

    Hinta: 4990 + lisävarusteet joitain satasia.

    Mitä kauppaan kuului: Pohjapanssari, suksimuovit.

    Huollon toimivuus: Hmm, oli hyvää ja huonoa. Tämä kelkkahan oli niin perusyksinkertainen laite että sitä osasi huoltaa vähän tietämättömämpikin huoltomies ;) (takuu huollot)

    Piste arvo: (1-5) Kyllä se on 4. Joka tällaisen laittaa tietää kyllä ettei se mikään reittiohjus ole, eli siihen käyttöön mihin tarkoitettu niin 4  :)
     
  2. LTr

    LTr SD freeride ja ZR6000R -14, XF800/600R vesimodi

    Ei ole aivan samanlaisia kokemuksia...

    Olen "joutunu" ajamaan usealla tuollasella, saariselällä safarikelkkojen siirroissa ja tankkailuissa.

    Plussat:
    muuta positiivista en kyllä osaa nuihin sanoa kuin +halpa hankinta hinta.

    Miinukset:
    -Huonoja ajaa (ajoasento ja muutenkin)
    -Moottori tajuttoman laiska (ei jaksa 2 päällä lähteä paikoiltaan mäkeen reitillä, osaksi voimansiirron syy)
    -voimansiirto aivan hanurista (saa varmaan kyllä säädettyä paremmaksi)

    Tämähän on vain mielipide sitte ;D
     
  3. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    mihinkä ne edelliset kommentit hävis...nimittäi kokemusta paljooo tosta kamppeesta ja ei todellakaan hyvää....
     

Suosittele tätä sivua