Polaris Indy 500 -96 Kytkimen vaihto

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä White, 10/2/13.

  1. White

    White New Member

    Morjensta kaikille kelkkailijoille. Uusi palstalainen ilmoittautuu :)

    Kelkka on Polaris Indy 500 vuodelta -96. Siitä hajos kytkin ja kuskasin kelkan korjaamolle. Sieltä annettiin hinta-arvioksi n. 900 €. Joka pitää sisällään tarvikekytkimen (=606 €) tai alkup. kytkimen (muistaakseni n. 750 €). Sekä työt päälle ja öljyjen vaihdon.

    Kelkan arvo kuitenkin on maks. 1400 €, joten toi hinta kuulostaa siihen nähden kohtuuttomalta. Eli mikä olis fiksuinta teidän mielestänne? Käytetty kytkin ebay:stä (n. 100-200 USD) ja vaihto joko itse (onko helppoa sellaiselle, jolla on peukalo keskellä kämmentä?) tai sitten siellä huollossa.

    Saako vanhan kytkimen kunnostettua jossain? Onko suomessa jotain paikkoja, josta noita voisi kysellä? Nettiä olen pari päivää surffannut läpi, mutta en ole löytänyt...

    Kiitos ja anteeks :D
     
  2. matti

    matti XRS 600 -07

    Vs: Polaris Indy 500 -96 Kytkimen vaihto

    Hajosi miten? Kansi halki, lautanen halki? Jos joku osa halkesi, niin järkevintä on ostaa tilalle käytetty kytkin.

    Palstalla on silloin tällön myynnissä pollen kytkimiä, 200-300e hintaa tyypillisesti, halvempiakin on ollut. Vanhasta voit ottaa jousen ja painot, jos ovat hyväkuntoisia.
     
  3. hartti

    hartti ockelbo poro

    Vs: Polaris Indy 500 -96 Kytkimen vaihto

    Mulla on sulle kytkin sopuhintaan, pistä yv jos tarvit. Ja tosiaan miten kytkin meni rikki?
     
  4. Hra XC

    Hra XC Well-Known Member

    Vs: Polaris Indy 500 -96 Kytkimen vaihto

    Monestihan noista alkaa lautaset halkeamaan, tai ainaki ite nähnyt muutaman semmosen vanhemman pollen kytkimen jossa on lautasessa murtumia..
     

Suosittele tätä sivua