PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä Jannne, 19/8/08.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Okkelbo tuolla Rollotin poikien topikissa jo vähäsen rupes lupaileen. Ei muutaku lunastamaan... ;)
     
  2. Okcelbo

    Okcelbo Well-Known Member

    Ei minusta oo ainakaan tuommosia järjestään,  :D mutta jos te virkummat miehet saatta tuommosen aikaseksi niin miksei sitä saattas päästä saunoon..   8)
     
  3. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Jep!
     
  4. JusPi

    JusPi Sir.

    Tää ei visiin ottanu oikeen tuulta allensa. Meikä vois olla ainakin messissä jos vaan sattuu sopivaan ajankohtaan.
     
  5. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Samma här!! Ei muuta ku Jannnne the organizaattor nyt hommiin ja saunan varaukseen.. ;)
     
  6. OsPiX76

    OsPiX76 Well-Known Member

    Saattasin tulla paikalle, jos vain aikatauluihin passaa.
     
  7. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: Re: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    poltetaanko eka se sauna ja siinä sitten makkara ? ;D
     
  8. totu

    totu Tundra

    Vs: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    nii miten muuten siihen makkaraan saahaan rapsakka pinta ellei hiillosta oo????
     
  9. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    taitaa tuolla jannnella olla hieman pyromaanin vinkeitä kun tuommosia rupeaa foorumilla ehdottelemaan! jäi muuten epäselväksi saikos se yhtää saunaa poltettua :eek: toivottavasti ei sentään mitään julkista saunaa meinannut :p
     
  10. totu

    totu Tundra

    Vs: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    kaikestahan selviää rahalla.... ;)
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    Ei löytyny pyroteknikkoja polttamaan mtn...
     
  12. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Vs: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    Eiköhän tuota saada vielä saunailtakin aikaiseksi, kunhan saadaan nuo viikonloppurallit kunnolla käyntiin! Jos sinne tohtii tulla, niin miksei kännipäissään tai vaihtoehtoisesti selvinpäin eli kuskina saunahommiin!? ;) Paikaksi voisi suositella esim. Metsästäjän torppaa Värtössä, jossa isot saunatilat ja jokainen maksaa osallistumisensa itse, 8€ sisältäen pyyhkeen! Omistaja itsekin kelekkamiehiä, joten tiedä vaikka tarjoais puoli-ilimasen kierroksen, kun ruetaan Doota kehumaan! ;D
     
  13. xtreme12

    xtreme12 polaris 900 fusion -05

    Vs: PoltetaankomakkaraajasaunaOulussa?

    mä taas luulen että voitais saada jollain konstilla *isolla pullapussilla* ;D tuo waari lämmittämään meille saunaa!
    olen nimittäin kuullut että sillä olis jossain sanginjoen kupeessa muutama sauna ja tais peräti savusaunaki löytyä.
     

Suosittele tätä sivua