Pro x empii kaasua painaessa.

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä otto14, 8/2/11.

  1. otto14

    otto14 Well-Known Member

    Polaris Pro x 600 -01 7000 mailia ajettu.Empii liikkeelle lähdössä,alkoi kesän jälkeen,ei suojaaineita bensassa,käytetty 1krta\kk kesällä.Ja ulkona pressun alla ollut.Kerran kun painat kaasua miettii ja kun toisen kerran painaa niin ei emmi enää.Vastaa heti ja ottaa kieroksia.
    Tarvii ilmeisesti siis ryypyn ;D Kaasuttimet otin irti ja pohjan käytin pois ja puhdistin kaikki 3 suutinta sieltä.
    Eipä roskia näkynyt,luistimet toimii samaanaikaan.Kaasarit irti edelleen joten onko jotain mitä tarkistaa ennen kuin panen kasaan, ???
    Polttoainepumppu?Väljää kaasuttimissa?
     
  2. Mara

    Mara Rev life

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    mulla oli vähän samaa vikaa pro x2:ssa. eka neuvo mulle oli uuet tulpat.
     
  3. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    Vanhaa bensaa?..
     
  4. otto14

    otto14 Well-Known Member

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    No joo tuossa tulpat myös vaihdoin ja vanhaa bensaa ei ollut.
    Tuossa kävin kepittämässä ja aika hyvin toimi,kone jää noin 3000 kierrokseen tyhjäkäynille kun pysäyttää ja lähtee kyllä tuosta hyvin.
    Mutta jos ryypyllä tai kaasuliparetta herkuttelemalla lasket tyhjäkäynnin 1000-1500 siitä ei lähdekkään enää raketinlailla vaan empii hieman,ei paljon mutta kuitenkin hieman.Periaatteessa toimii käytössä ok,mutta mutta kuitenkin hieman empii ???
    Tuosta vaivasta ei muistikuvaa oliko jo viimetalvena,aika vähällä ajolla jos se johtuukin siitä ;D
    Mutta myynnissä isoin haitta.
     
  5. Dankova

    Dankova Well-Known Member

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    Oisko polttoainepumpussa jotaki moskaa ??? Mulla vähä sama ongelma. Kelkan ku pysäyttää niin jää kiekat johki 3-4 tonnin vaiheille jurraamaan noin minuutiksi, siitä pikkuhiljaa sitte laskee ajan myötä, mutta ryypyllä oon tappanu sitte kiekat 1500 vaiheille ;D
    Pitää kesällä ku on luppoaikaa availla ja puhistaa/vaihtaa suodattimia jne.
     
  6. ifreq

    ifreq Yamaha Nytro xtx by McXpress

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    Katoppa että lämpimällä koneella kaasuttimien vaijereissa on pien välys,kylmänä voi olla mutta lämpimänä ei. Mulla veti kuumalla koneella ne nii tiukoille että kyseinen reaktio kävi. Tämä korjautu sitten kun välykset sääti. Ilmaruuvit voi olla myös pyörineet.
    Moni sanoo sitä pollen ominaisuudeks jos jää huutamaan mutta näin se ei kyllä ole. Jos luistimet on kaasuttimissa kiinni niin mistä se saisi ilmaa muuta kuin sellasesta paikasta mistä sen ei pidä saada.
    Synkronit vois katsoo kans että molemmat aukee yhtäaikaa.
     
  7. znood

    znood Guest

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    Ettei olis ilma/seosruuvit väärässä asennossa ? Tyhjäkäynnin rallattamiseen lääke on pykälää isompi tyhjäkäyntisuutin.
     
  8. EePee

    EePee Kelkka myyty!

    Vs: Pro x empii kaasua painaessa.

    Eipä ole vesseistä johtuvaa kiekkojen ylösjääänti.
     

Suosittele tätä sivua