Puu/vaneri henkilökuljetus reki

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä wilderness, 4/1/16.

  1. wilderness

    wilderness New Member

    Tervehdys.
    Tässä joutastellessani olen miettinyt josko alkaisi touhuamaan lämpimiä ja helposti huollettavia henkilökuljetusrekiä perheellisille kelkkailijoille ja miksei muuhunkin tarpeelliseen käyttöön.
    Ja onhan tässä tietenkin ekologinenkin ajatus tehdä koppi puusta/vanerista :)

    Eli kantavana ajatuksena minulla on seuraavat ominaisuudet:
    -alusta+sukset metalli/puu/muovi (perinteinen parireki ratkaisu itse mietityllä jousituksella)
    -eristetty 4 henkilön puu/vanerikoppi voileipärakenteella + tuuletetut tuplapleksi-ikkunat
    -nestekaasulämmitin+keitin

    Omapaino materiaalien ominaispainoja ajatellen asettuis tuohon 200 kg paikkeille + kaasupullo / akku.

    Hyvin suunniteltu on melkein tehty ja valmistuskustannukset on aika hyvin laskettu kohilleen joten kysymys olisikin, että mikä on hintahaarukka minkä Te palstalaiset olisitte valmiita maksamaan pitääksenne pilkkiretkellä anopin ja muun perheen tyyyväisenä?

    Ajatus minulla moiseen projektiin on syntynyt hiljalleen mielessä ko olen turisteja kuskannu pitkin pohjoiskalottia kohta 20 vuotta (ensimäiset safarit Bravolla ja viimeisimmällä alla oli Commanderi) ja rekikyytiläiset on aina melkein järkiään palellu :)
     

Suosittele tätä sivua