Rakas joulupukki.. (lahjalistan tekoon)

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Fania, 30/11/08.

  1. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    ::)
     
  2. Anssi^

    Anssi^ ski-doo 440/800 ja 800 Sb asaault 2014

    jos uudet ajohanskat sais :)
     
  3. -richa-

    -richa- Lynx G-Type Enduro 583cc

    Siinä ois hyvä lahja jos joulupukki ostas multa ton kelkan pooiiss :) muuta en tarviis ;P
     
  4. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Älä itke vanha lapsi vaikka sulla onki rumimmat kuteet ja pisin naama, pukki tuo sulle brp:n, pollen tai ac:n pipon lahjaksi ku näköjään on jutuista päätellen päässy tuo pääraukka paleltumaan ;D
     
  5. jaffa

    jaffa Well-Known Member

    Toissajouluna sain köhän ja noidan nuolen vain, kalsarit ja parin saapas sukkia vaikkei entisetkään ollut vielä kovinlikasia.. etkö sinä pukki osaa lukea pitääkö tulla sinne tavaamaan, jos et saa ite selvää pyydä tonttuja tai muoria auttamaan.. jos on kuule henkes kallis, tänä vuonna tuo! iso säkillinen lunta tai sinut ja tontut hankeen tumppaan, tonttuja turpaan painan ja poroista käristystä laitan.. tänä vuonna et sitten unohda pergale!
     
  6. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Jos veisit vain kaikki laskut ja velat pois, niin oisin enemmän kuin tyytyväinen
     
  7. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Rakas joulupukki. Tämmöst minä oon aina halunnu:

    [​IMG]
    bombardier lumikiituri vm-59, ajokuntoinen harvinaisuus , moottori v8, istumapaikat 12 hengelle, + sukset etupäähän
     
  8. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    V*itun Hippo kyllä sie olet sekasin!! ;D ;D

    *lapset kattoo kummissaan ku ääneen hekotan tässä koneella*  ;D


    Niin ja mulle voisit pukki sen molokkisäkin lisäksi tuua sen Viivin sitte ku Jokke on hommansa hoitanu.  (tosimies ajaa kelillä ku kelillä, vaikka vähän liukkaammallakin..  :-X )
    Lisäksi toivoisin että jouluna kun pääsen ajamaan kelkalla, niin tää "uusi" moottori kestäis vaikka 2 päivää.  ;)
     
  9. Masai

    Masai Well-Known Member

    Raskas putki kun käyt maksaan....

    No siis toiveena ois paljon lunta, jota vois sitten aurailla. Sopivasti vapaita piiiitkiä viikonloppuja, jotta pääsisi sitten tuhlaamaan rahansa johonkin päin pohjoista. Voimia ja kestoa Vertin ja Renen moottoreihin. Uusi autokaan ei olisi huono lahjus (sellainen nelivetoinen kyllähän sää tiedät). Ennen kaikkea toisit hyvän joulumielen kaikille ihmisille, no jos ei ihan kaikille riitä niin tingi noista neekereistä ja muista rättipäistä.
     
  10. getexi

    getexi x-trim 600 e-tec -10

    Tää valakopartanen setä sais tuuvva mulle uuren kelkan. Joku sellanen lynxin x-trim e-tec tai powertec olis kiva. Autostakaan en pahastus, kun toi korttikin lähestyy. Semmonen sininen wrx impreetzio kultasilla vanteilla kävis. (kun vaatimaton oon) Kärristäkään en pahastus, varsinkaan jos olis kuomullinen. Näillä mennään...

    e: Niinno listastahan unohtu vielä mopo. Ktm 625 smc varmaan menis näin alkuun.
     
  11. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Jos uuen kelekan pukki tois nii eiköhäse ois siinä. :D
     
  12. EduX

    EduX 146" 9R

    Mun on kai turha toivoo mitään kun saan aina vaan risuja :-[
     
  13. jussir

    jussir Romukoo

    Kyllä masai sulle jotain lahjottaa ;)
     
  14. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    ruosteisia puukkoja..neki ruottalaisia moria! :-X
     
  15. Masai

    Masai Well-Known Member

    Ei täälläpäin kerkiä puukot paljoa ruostuun, ovat niin kovassa käytössä.
     
  16. JariTapani

    JariTapani Guest

    Maunus johnny ei ainakaan taida saada mitään ku bongasin tälläsen minkä jokke on viime joulun jälkee kirjotellu pukille :D
    [​IMG]
     
  17. EduX

    EduX 146" 9R

    Nii v*tun pukki ;D ;D
     
  18. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Parempaa terveyttä.... mutta jos ei tuo enää onnistu niin tuo vaikka villasukat niitä aina tarvitaan.

    Kiitos.
     
  19. TomB!

    TomB! Kamera & Rev440 räppikelekka

    Lunta! :-*

    Kiiitos!
     
  20. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Joulu on lasten juhla. Itelle en mitään tänä vuonna toivo, muutako hyvää ja rauhallista mieltä kaikille ihmisille!
    Olin tässä tonttukuriirina, ei yhen muorin ostamat lahjat sopinu ehjänä autoon, piti laittaa kärryyn loput!
    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua