Rave 550:n alusta

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä matti., 15/3/12.

  1. matti.

    matti. www.tanninenracing.weebly.com

    Olen laittamassa Lynx Rave 550 tai Skidoo MXZ 550 -moottorikelkkaa. Skiidoja on enemmän myynnissä ja hiukan halvemmalla, mitä parempaa Lynx Rave 550:ssa on?
    Minulla on sellainen käsitys, että MXZ on pehmeämpi ja vakiona huonompi vaihtoehto kilpakäyttöä ajatellen.
    Mitä muutoksia täytyisi enduroa varrten tehdä, jotta tullee kerralla vahva ja toimiva enskapeli.
     
  2. kk-sports

    kk-sports Venture Lite Ex: RS-vector, V-max 700.

    Vs: Rave 550:n alusta

    Vaikka ns "Yamaha mies" olekin. Nin noista kahdesta ehdottomasti ottaisin Lynx:in. Varsinkin jos aikomuksena on hankkia 08 tai uudenpi kelkka. PPS jousitus on näissä vakiona. Tämä on ehkä suurin yksittäinen tekijä jokanka luulen vaikuttaneen suurimpaan osaan enskakuskeista. PPs-telasto on herkkä ja pehmeä ajaa vaikka olisikin reippaasti jäykemmäski säädetty kuin ski-doo:n alusta. Etupään jousitus on myös paremmalla tasolla ski-doo:seen nähden. Toki ei ski-doo ole kelkka huonoimmasta päästä mutta alustaan kuluvat eurot ovat todennäkisesti suuremmat.
    Nämä kaikki nyt ovat vain minun mielipiteitäni mutta molempia kokeilleena joku 100km verran päädyin tälläiseen ratkaisuun.
     
  3. Hespe

    Hespe #103

    Vs: Rave 550:n alusta

    Ei oo oikeastaan väliä, kummasta rupeat rakentaa S-D vai Lynx, molempiin joutuu muutaman tallipäivän viettään ennen ku ovat valmiita viivalle. Aikapaljon riippuu mikä on aihio (REV/XP/R-Evo vai REX)?

    VinkVink: Multa löytyis -08 R-evo ja 11 REXi puhaltimet, valmiiksi rakennettuina ja säädöissä ;)
     

Suosittele tätä sivua