rev pakkinappi

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Jmp2002, 25/11/13.

  1. Jmp2002

    Jmp2002 Khaos 2.6/155

    Mitenhän menee rev sdi vm.04 pakkinapin kytkentä... ja minkälainen nappi kävisi siihen, kun alkuperäinen on purettu ja paikalla oleva on rikki. johtoja tulee kolme kappaletta...
     
  2. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: rev pakkinappi

    Onko selvinnyt? Tähän hätään en muista ulkoa. Mikäli tulee kolme johtoa niin tulee mieleen jotta siinä on ns vaihtokoskettimet. Elikkä, yksi kosketin pari sulkeutuu ja samalla yksi avautuu. Piirikaaviosta se selviää samaten kuin johtimien väritkin.
     
  3. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: rev pakkinappi

    SDI:ssä pakkinappi on vaihtokoskettiminen. Siten sen voi korvata esim elektroniikkaliikkeestä saatavalla painonapilla. Itse valitsisin sellaisen joka on kaksinapainen. Valitettavasti mulla oleva piirikaavio on sen verran heikolla tulostimella tulostettu jotta johdin väreistä ei 100% varmuudella saanut selvää.

    Äkkiseltään tommonen voisi tulla kysymykseen. Toki tuon täytyisi sijoittaa johonkin toisaalle.

    [​IMG]
     
  4. Hulluhaminalainen

    Hulluhaminalainen Lynx RS E-tec, 3xET340, Winha 31, SnoSport...

    Vs: rev pakkinappi

    Varaosakirjan (BRP epc) mukaan myös kaksi johdinta.
    Tuossa ei vaan näy värit...

    2004sdi
     
  5. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Vs: rev pakkinappi

    Kaasari koneisessa kaksi johdinta mutta SDI:ssä on kolme. Siinä se ero. Painonappi mahdollisesti sama mutta sitä tuskin saa erikseen.
     
  6. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: rev pakkinappi

    Saako nuita pakkinappeja varaosana? Siis pelkästään sitä muoviosaa? Pakki kyllä toimii ja sitä voi painaa, mutta siitä puuttuu se päällimmäinen muoviosa. Löytyiskö tuohon jotain sopivaa ellei oikeaa nappia myydä erikseen? Jos koko kosketin täytyy vaihtaa niin Minkälainen siihen passaa? Kelkka on Rev mallin summitti sdi koneella.
     
  7. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

    Vs: rev pakkinappi

    Minä laitoin kaksi napaisen napin ja hyvin toimii.
     
  8. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vs: rev pakkinappi

    Minkälaisen napin?

    Onko näissä mitään minkä sais toimimaan ja vielä jotenkin järkevästi kiinni?

    http://www.spelektroniikka.fi/tuotteet/kytkimet-katkaisimet-painokytkimet-painonapit-palautuvat

    Olisko vielä antaa jotain pikaohjeita asennukseen? Melko vähän oon sähköhommia tehnyt.. ;D
     
  9. KasKas

    KasKas Summit Adrenaline144 sdi

    Vs: rev pakkinappi

    Ihan MXZ XRS: napin laitoin. Tosin jouduin halkasemaan sen kumin ja ottamaan vastuksen sielta sisältä pois.

    Nyt jos laittasin saattasin kattella jotakin vesisuojattua kojelautaan asennettavaa nappia, esim. tuossa sinun linkissä tuo viiminen.
     
  10. _5ampsa_

    _5ampsa_ Well-Known Member

    Vs: rev pakkinappi

    Saako näissä 3 johtosissa järkevästi kaks napaista nappia toimimaan?

    Johtoja tulee kolme, valkoinen, musta ja punainen.

    Miten ne tulisi kytkeä?
     

Suosittele tätä sivua