Reviin korkeampi tuulilasi

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä MJH, 6/11/06.

  1. SaPeKa

    SaPeKa Well-Known Member

    Sarvet mahtuu kääntymään ihan hyvin. Ne käsisuojathan pitää tuon lasin kanssa poistaa. Edit. Niin tuossahan on riseri jo alkuperäisenä (en tiedä tarkkaa korkeutta) Ja tangossa on J-päät.

    Tuohon lasiin tarvii kaksi kiinnikettä enemmän kuin siinä alkuperäisessä kärpäslätkässä on. Noille kahdelle pitää porata kiinnitysreiät niihin lasin sivulla oleviin oranssin värisiin ilmaohjaimiin. Niillä rei'illä sain käännettyä lasia alkuperäisestä asennosta hieman pystympää, niin jää tangollekin vielä enemmän säätövaraa.

    Tuohon on aika nopea vaihtaa takaisin se orggislasi ja käsisuojat. Lasi on pikakiinnikkeillä ja suojat neljällä kuusiokoloruuvilla.

    Niin, ovh taisi lasilla pyöriä 170 neuron nurkilla + kiinnikkeet. Itse väänsin tuon lasin samaan pakettiin kelkan kanssa.
     
  2. J.Morgan

    J.Morgan Summit 800 163 aerocharger ,mach 1 -95

    Ei millään pahalla mutta aivan järkkyttävän näkönen to ;Durinki
     
  3. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Kyllähän tuo varmasti suojaa paremmin ku se matala, mutta ois se matala hienompi:p
     
  4. SaPeKa

    SaPeKa Well-Known Member

    Niinpä... mutta kun molempia ei oikein näytä samaan settiin saavan, niin minun vaakakuppi kallistuu tuon käytännöllisyyden puoleen.
    Minulla olisi tarkoitus ajellakkin tuolla kelkalla, enkä tykkää tumpata vaatetta niin paljoa , ettei kykene liikkumaan. ;D :p
     
  5. Makezi

    Makezi Well-Known Member

    Joo niihä se on :p...mulla on siitä matalan ja korkeen väliltä ja suojaa seki aivan hyvä ;D
     

Suosittele tätä sivua