Rovaniemen ATV & kelkkamessut

Keskustelun 'Kokoontumiset' on aloittanut käyttäjä PG, 29/8/06.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    Tulossa ollaan --->
    Saa nähä uskaltaako käydä morjenstamassa foorumilaisia ko ei kuitenkaan kukaan tunnista minua...
     
  2. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Niinku tuossa ylempänä sanoin, niin tuut esittelemään ittes.
     
  3. Quattro

    Quattro kelkaton

    Joo, pitäkäähän hauskaa...
    Mie kokoonnun kovan työputken jälkeen emännän kanssa...
    Menemmä hukkaan ;D :p ::)

    E: Ja Fiiberi hei, ollaan sitte ihmisiksi!!!
     
  4. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Paljonko p-hoviin on ikäraja ??? Ainaki pitää siellä messuilla tulla morjenstaan porukkaa, vaikka vaan harvat tunnistaa.. :)
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Väitätkö sä että mä oon joku happo vai vihjaatko jotain 48 mäyräkoiraan.... ;D
     
  6. mohikaani

    mohikaani Tahtooo LUNTA!!!!

    Minä en väitä enää mittää ;D ;D
     
  7. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Paikalla yritetään olla mutta hovi pitää tod.näk väliin kun pitäs kuulemma mennä kattoon ruotsalaista amatsonia ;D ;D ;D
     
  8. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Hou,

    voipi olla että onnelaan käy munki tie, kuhan ei ole kovin pitkä jono. Mutta sais nähä jaksaako mihinkään, nyt ainakin on suht väsyny olo.
     
  9. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    meinaako tapsa että pitäis olla hovissa riekkumassa joskus ysin pintaan?? pittää se käyä messuilla sekoileen ja sit saunapääle! ;D miittiin ei ehkis kerkiä.. kun pakko vetää muutamia satoja metrejä listoja yms. normia :-X
    mut oottakaapa illalla "RAIRAI" :p
     
  10. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    Mie oon nytki RAIRAI ! ilta meni perkele kaverin kämpän kalusteita raahatessa... VIITTU vasta puolenyön maissa pääsis pois..pikasuihku ja puubiin!

    Jaaaaa mutta huomenna messuille ja siitä kylille virvokkeita nauttiin ja pohjanhoviin ym kuppiloihin
     
  11. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Hep,

    tunnistaa sinisestä Polariksen lippiksestä, ei prkl sehän olikin papan lippis, häpäisee tuon Catti-lippiksien hyllyn ;D Eli musta Catin lippis, toisella sivulla Baron Racing ja toisella puolella #19 brodeeraus.
     
  12. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Meikäläisen tunnistaa siitä että päässä on no fearin lippis musta pusero elintasorengas tuossa vyötäröllä ;D
    Liikuskellaan tuon velipojan kans jolla on punanen lynxin lippis ja muutenki semmonen pienempi kaveri.. Tavataampa siis sielä 8)
     
  13. stm

    stm Well-Known Member

    14.00 yritetään pyrkiä paikanpäälle. Illasta en oikein tiiä, ku meinaa olla vähän rapula niin on tuo juominki-into aika nollissa :-X
     
  14. Rensu

    Rensu Polaris RXL

  15. Mutkantti

    Mutkantti Well-Known Member


    T-Cat taitaa fanittaa villeä ;)
     
  16. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Jees... mää oon nähny Fiiberin , Ollin ja Janin livenä.... ;D

    Oltiin aamulla 10 jälkeen jo paikalla ja liuettiin pois 13.00... Ostettiin kaikilta osastoilta jotakin.... jos ei kelkka niih kahvit kumminkin.
    Hyvä että Rovaniemi nostaa päätään taas. Pakkasta oli -26c jossain Haukipudas- Rovaniemi välillä..
     
  17. elani

    elani SRViper LTX-15ProBoost,Viking -91,SD Elan-75 ja-82

    Käytiin messuilla! Porukkaa oli tosipaljo 14.00 aikoihin, mutta neljän nurkissa alko väki vähenee. Oli mielestäni liian pienneen tilaan laitettu kamppeet esille. Ens kerralla jos ovat Lappi Areenalla niin kummatki hallit käyttöön!!
     
  18. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    ToBe:n osaston kaverit tuntu olevan suht pahassa kohmelossa ;D
     
  19. stm

    stm Well-Known Member

    Käyppä huomenna kattomassa. Mitä ilmeisimmin pojat oli tänäänkin lähdössä viihteelle ;D
     
  20. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    No tulipa tuollakin käytyä. Odotukset olivat korkeammat kuin mitä itse tapahtuma oli ja väkeä oli niin perk***** paljon. Minut tunnisti mustasta piposta ja musta-valkoisesta takista.
     
Thread Status:
Not open for further replies.

Suosittele tätä sivua