Scott podium kelkkapuku

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä Jeziz, 16/12/06.

  1. Jeziz

    Jeziz Commander Ltd 900 -20

    Merkki ja malli:
    Scott Podium

    Hyvät kokemukset:
    on nyt toista talvea käytössä ja hyvältä on vaikuttanu.
    kevät keleillä kun on jo lämmintä, niin, sekä takista, että housuista saa irtovuoren pois.

    Parannettavaa:
    vetoketju voisi takissa olla vasemmalla puolella. mut kyllä tuohon oikeen puoleiseenki tottuu.

    Ostopaikka:
    Konevuokraus Timpuri Oy Kittilä

    Hinta:
    noin 850€

    Mitä kauppaan kuului:
    Scott Podium puku ja Polaris lippis kaupan päälle

    Huollon toimivuus:
    -----------------------------

    Piste arvo: (1-5)
    4,5
     
  2. elan250

    elan250 ski-doo Freeride 146" 2013

    itse asiassa puvun oikea hinta timpurissa on 950€ ku olen itekki ostanu sieltä samanlaisen mutten maksanu noin paljoo. Mutta kyllä puku on hyvä minustaki. mie annan täyden 5 puvulle.
     
  3. Impactor

    Impactor Guest

    Itse otin käyttöön kyseisen pukumallin viimetalvelle kelkkasafarioppaan hommiin ( eli päällä keskim. 6pv/vk. ). Edellinen oli/on vieläkin Sinisalon Racing ja kulumista lukuunottamatta ei mitään ongelmia 4 talven käytön aikana.

    Scott Podium takista ja housuista painatukset lähtevät irti. Se ei tieten haittaa toimintaa mitenkään, mutta tulee epäsiistin näköiseksi. Vetoketjusta lähti hampaita irti parista paikkaa pidemmältä matkalta, mutta takuu toimi erittäi hyvin sen osalta. Mukautuu kelien mukaan ja vesi pysyy ulkopuolella, kun itse joutuu liikkumaan keliin katsomatta.

    Seuraavat vähän aiheen vierestä, mutta scott tuotteisiin liittyvää...

    SCOTT BOOTS RT: Ommelsaumat jalkapöydän ulkolaidoilla hankautuvat rikki kelkkojen "jalkakoteloiden" laitoihin ja ommel aukeaa. Lämpimät märkänäkin.
    WARRIOR KÄSINE LONG: Jokapäiväisessä käytössä hanskat kului puhki alle aikayksikön, mutta kohtuullisen kuitenkin kohtuullisen lämpimät.

    Nämä huomiot ns. ammattikäytössä... :)
     
  4. BenZo

    BenZo Well-Known Member

    HArrastekäytössä huomoitoita seuraavasti: puku miellyttyvä päällä ja varsin toimiva, ei hikitä pahasti ja pitää vettä, hyvä muotoilu...meikäläisestäkin saa ihan toimivan näköisen ;D . No joo..ainoa heikkompi juttu on oikeastaan toi selän pituus takissa..saisi olla pitempi ja lämpimämpi siis..pikkuisen nirkonen oikeesti....hyvä puku ei muuta..
     

Suosittele tätä sivua